Få vel presentere meg da...

snusmumrik

Forumet er livet
Ser ut som jeg får termin i midten av november en gang, så hører vel hjemme her da
Mistet i januar da jeg var 10 uker på vei, så har egentlig ikke peiling på hvor langt på vei jeg er, men november blir det ihvertfall om alt går bra :)

Har en sønn fra før som blir 3 til sommeren.
Krysser alt jeg har for at det skal gå bra denne gangen

Gratulerer så masse med frø i magen:) jeg hadde ma i uke ti i november i fjor og yngste min blir tre i sommer:) spennende tid vi har foran oss:)

Ringen av lykke <3 skrev:
Gratulerer så masse med frø i magen:) jeg hadde ma i uke ti i november i fjor og yngste min blir tre i sommer:) spennende tid vi har foran oss:)

Takk for det Gratulerer du også! Vært igjennom litt av det samme vi da skjønner jeg...

hei og velkommen inn til oss

Velkommen og gratulerer med spiren :)

Krysser for at denne holder seg på plass ;)

Velkommen skal du være, gratulerer så mye med en ny spire! =) 

Kjempe trist at du har mistet, men satser på at dette er deres mnd! 

Gratulerer og velkommen til oss! Håper det holder helt i mål denne gangen! :o)

Takk takk jenter

Gratulerer. Ser du er fra Sør-Trønderlag du også. Det er jeg også, og har en gutt på 2 år. Har hatt to sa selv. Håper det går bra for begge denne gangen, så kanskje vi ses på ett treff en vakker dag :) Er du fra Trondheim?

Skruf skrev:
Gratulerer. Ser du er fra Sør-Trønderlag du også. Det er jeg også, og har en gutt på 2 år. Har hatt to sa selv. Håper det går bra for begge denne gangen, så kanskje vi ses på ett treff en vakker dag :) Er du fra Trondheim?

Takk :) Har bodd i Trondheim i 8 år, men er egentlig fra oppland. Og nå har vi akkurat kjøpt oss hus i Skaun... :O... så skal bo på landet nå... :P
Enn du, bor du i byen?
Må få til et trønderftreff en dag ja, har mange gode venner fra juli2009, så har vært på mange koselige treff gjennom babyverden

snusmumrik skrev:

Skruf skrev:

Takk :) Har bodd i Trondheim i 8 år, men er egentlig fra oppland. Og nå har vi akkurat kjøpt oss hus i Skaun... :O... så skal bo på landet nå... :P
Enn du, bor du i byen?
Må få til et trønderftreff en dag ja, har mange gode venner fra juli2009, så har vært på mange koselige treff gjennom babyverden

Jeg bor i byen ja! Da krysser jeg fingrene for oss begge, så håper jeg vi ses en vakker dag med litt større mager enn vi har nå :) Lykke til!

Gratulerer så mye! :)

Jeg hadde også en MA i januar, og SA i august og november i fjor. 

Krysser fingrene for at svangerskapene til alle november-mammaene går bra :)

Lykke til dere også

Lykke til! :-) Min erfaring er at etter en graviditet som gikk galt, går neste bra. Har vært slik hos meg så langt i alle fall.... :-)

Back
Topp