få ut litt tanker

bertelure

Forelsket i forumet
nå er jeg vel hysterisk, men jeg har aldri vært gravid før og da vet jeg ikke hvordan forløpet er..
jeg er jo 28 uker på vei morgen. jeg har kjent spark hver dag nå i 2 uker, ukene før der var det litt att og frem, men var på ekstra UL og alt var i orden, men ikke noe idag...normalt? jeg har tenkt å vente til imorgen, hvis det ikke er no spark til da så ringer jeg føden og hører.. føler meg litt hysterisk, men jeg er jo redd for babyn min.. 

skjønner deg godt jeg..
Har kjent spark hver dag selv, men de dagene han er litt roligere enn vanlig blir jeg litt skvetten..
Men, heller en tlf for mye til føden enn for lite, ikke sant [;)]

p.s du skriver at du er 28 uker nå, men tickeren din viser 29+4...-hvorfor??(Ble bare litt nysgjerrig)

skjønner også godt hvordan det er ja, og du er ikke overhysterisk!
det er helt normalt at aktiviteten varierer fra dag til dag, det har noe med humøret til babyen, hvordan den ligger, om den sparker inn mot ryggen din, morkakas plassering osv...
selvfølgelig skal man følge med, og hvis du er redd og bekymret er det bedre å ta en tlf enn å gå rundt å ha det vondt.. [:)]

Ring heller 1 gang for mye enn 1 for lite... Det er ikke bra for deg eller babyen at du går rundt og er bekymret.
Kan være at den har snudd seg og sparker inn mot ryggen din (da kjenner du det ikke så godt-jeg opplevde dette forrige gang, og var da på ul, men alt var helt topp med den lille)

jeg har prøvd å forandre tickeren min men den vil ikke bli riktig. derfor står det mer der!
tusen takk for støtte og svar[:)]

Back
Topp