få ungen ut!!

louis22

Elsker forumet
jeg nermer meg nå fullgått uke 35 og enkte og få ut denne ungen innen uke 40 da!! hva er disse rådene igjen eneste jeg ikke gjør er lakserolje alt annet er ok!!

Gå lang tur! Det funka på meg, men var lengre på vei jeg da!!

Skjønner godt hvordan dere føler det, men det beste man kan gjøre er å vente. Ungen kommer ut når den er klar og 5 uker før er ikke klar. Hvis man må prøve noe så burde man bare prøve sex. Det er naturlig.
Det er jo en grunn til at vi går 40 uker gravid og ikke 35. Selv var jeg dritt lei etter 35 uker og med bekkenløsning var det ikke en morsom tid. Vi gjorde ikke noe bortsett fra og ha sex , men han kom ikke før 6 dager før termin.
Tenk dere om før dere prøver masse dere kan angre på senere.

Lykke til videre damer og gleder meg til jeg får se gullene deres. ( Lever i håpet om at dere vil legge ut bilder av gullene )
Klem

Du kan jo alltids prøve å drikke den bringebærblad teen, eller ta dem i kapsel da skal man ta to stk tre ganger daglig, de heter red rasberry...

Sex

Vaske tak og vegger...strekke seg på en måte....

Eller gå til en akupunktur for modning, men de sier ikke før uke 37 da...

Selv om jeg er lei av å vente, håper jeg jo ikke det skjer noe enda da.. Men om en tre ukers tid kan hun komme [:D]

hadde ikke tenkt og begynne helt enda da [:)] men greit og haen slagplan jeg kommer sikkert til og være forsktig men tur går jeg 3 ganger om dagen (har hund-) vaske gjør jeg hele tiden da vi pusser opp... jeg danset til kl. 4 i natt( var på byen he he) sex er det heller dårlig med men som sagt kan ordnes det og!!

Det med bringebær blad-kapslene kan man starte med fra 4-6 uker før termin, skal visst virke for styrking av muskulaturen i livmoren også...

da kan jeg begynne med te og etterhvert gålengre turer og vaske taket det gidder jeg ikke[:D] heller sex så det jomer.. har skaffet meg vaskehjelp så hun kan vaske taket!!

ORIGINAL: GoUngen

Kjøre i homplete veier [:D]

Det gjorde søsteren min da hun gikk overtid.. Kjørte i full fart over alle fartsdumpene hun fant, dro hjem igjen og støvsugde som en gal, og på kvelden gikk vannet [:D]

Jeg var hos ei akupunktør på landerudsenteret for å begynne med modningsnåler fra uke 36. Det kan du prøve hvis du gidder.

[:D]Min syyke hjerne.... Ser nå for meg Louis,liggende i baksetet på en bil ,med sjåfør,på en humpete veg,mens gubben gjør sitt for å få det i gang... Samtidig som hun gnasker ananas,drikker te og vasker taket i bilen...... Det bør jo skje noe da?[:D]

ha ha den var god skulle gjort det vel har ikke vesla meldt seg før termin blir det nok slik ja[:D]

ORIGINAL: louis2

lillemy 80 vi er jo naboer jo bor i ormerudveien jeg på kolboten!! he he[:)]

Nei jeg bor ikke der lenger, men pappa og mormor bor der så jeg er der endel. Jeg gikk fast til osteopat Mona Helmert som jobber på samme sted, så da slo jeg to fluer i en smekk! Men bor ikke langt unna for det!

Back
Topp