Få tilsendt fødselsrapport?

Mariamamma

Glad i forumet
Søstra mi har akkurat født, og hun fikk med seg denne rapporten hjem. Hun vil gjerne at vi skal kunne sammenligne data etc., og sier at jeg bare kan kontakte sykehuset, så skal de sende meg min.

Men hvor henvender jeg meg da? Kan jeg bare sende en mail der jeg ber om den? Til hvem i tilfelle - til fødeavd.?

Må vel være føden det da...

Jeg fikk med meg min hjem,rart at du ikke har den da[8|]

Du må sende inn brev me signatur.Så koster det som regel 70 kr ca.

Ja, fikk aldri noe spm. om jeg ønsket å få den jeg... og var så 'omtåket' på hjemreisesamtalen (som i tillegg var med en helt annen JM enn hun som hjalp lille til verden) at jeg ikke aner mye av hva som ble sagt...

ORIGINAL: Linni

Hvor sender jeg det brevet da? Og må jeg begrunne hvorfor jeg ønsker den? Hvorfor koster det så mye som 70 kroner - er vel bare et ark å kopiere...? [8|]

ORIGINAL: Mariamamma

Ja, fikk aldri noe spm. om jeg ønsket å få den jeg... og var så 'omtåket' på hjemreisesamtalen (som i tillegg var med en helt annen JM enn hun som hjalp lille til verden) at jeg ikke aner mye av hva som ble sagt...

Hvor sender jeg det brevet da? Og må jeg begrunne hvorfor jeg ønsker den? Hvorfor koster det så mye som 70 kroner - er vel bare et ark å kopiere...? [8|]

Når jeg har spurt om å få så sa de det kosta det.
Er vel for porto arbeide me å finne fram journal (ligger i arkiv) og kopiering.
Tar sinn tid [;)]
Tror du sender breve til føden eller poliklinikken.

ORIGINAL: Mariamamma

Når jeg har spurt om å få så sa de det kosta det.
Er vel for porto arbeide me å finne fram journal (ligger i arkiv) og kopiering.
Tar sinn tid [;)]
Tror du sender breve til føden eller poliklinikken.

OK - da sender jeg det til kvinne/barn eller noe jeg da - det finner vel veien til rette vedkommende regner jeg med...

Tusen takk for hjelpen! :)

alt dette ble sendt til helsesøstern.å vi gikk igjennom rapporten på første timen hos helsesøster

de plikter å levere ut journalen din hvis du ber om det, og det skal ikke koste deg noe som helst.

Men det er riktig at de må ha skriftlig ønske, med underskrift.

tror også at helsesatasjonen får det tilsendt, de kan jo sikkert kopiere for deg de[:)]
jeg fikk mitt av helsesøster da hun kom på hjemmebesøk jeg.

Back
Topp