Få tiden til å gå

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Hva gjør dere som ikke har født om dagene for å få tiden til å gå?

Jeg sliter med å komme på ting, og begrenset hvor mye jeg orker om dagen.
Shopping er en dyr hobby:p
Har bestillt det jeg trenger for å lage innbydelsene og bordkortene til bryllupet:) så tenkte å begynne på de i neste uke, om varene kommer snart:)

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Ja shopping er en dyr hobby :P Her går det i hekling, tegning(!?) og lese bøker :D Pluss henge på babyverden :P haha :D

Ja shopping er en dyr hobby :P Her går det i hekling, tegning(!?) og lese bøker :D Pluss henge på babyverden :P haha :D
Babyverden tar faktisk mye tid:p

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

Tilbringer dagene på stranda nå som det er sol :-) Storesøster syns det er veldig deilig!

Babyverden tar faktisk mye tid:p

------------------------
Termin 21.07.2013
Therese 05.04.2009

babyverden tar utrolig mye tid :P hehe ;) spesielt nå i juli :D er veldig spennende å følge med på juliforumet :D

Her går det i søm - er så gøy å lage ting til småen! Nå er riktignok jeg på jobb i ukedagene, men har i grunn satt av nesten hele helga til symaskina. Har lånt masse sybøker på biblioteket og blitt inspirert. ;-) Har også fått mange gode ideer fra sykroken.no og diverse blogger. Jeg er ganske nybegynner på sømfronten, men med enkle mønstre og gode forklaringer så går det meste greit.

Innimellom tar jeg også fram strikketøyet, men litt mindre inspirasjon på den fronten om dagen.

Sitter på terrassen og leser bøker, og litt husarbeid. Føler jeg er litt i et slags vakum frem til noe skjer. Alt til guttungen har vært klart i uker allerede.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Syns ventetiden er lang selv. Vil så gjerne bruke tiden nå på turer og slik med hunden, men har en kropp som nekter og energien er bare ikke eksisterende :( Blir korte lufteturer i sneglefart rundt nabolaget, men vi trener litt lydighet hjemme slik at hun får brukt hodet om ikke annet. Blir bra når samboeren går på fri på onsdag og kan tilbringe dagene med oss :)

Termin 30 juli

Her strikker jeg og leser bøker om fødsel :p
Gløtter innom tv innimellom og henger mye på bv (og litt fb).
Gjør litt husarbeid og så er dagen plutselig over :eek:
Syns dagene går fort jeg...skremmende fort!

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Den bare går... Har fått gjort så masse som eg ellers ikke har hatt tid til. Mye ute arbeid i hagen. Som fått ryddet ferdig store bed, plantet i krukker, spylt oppkjørselen og rensket steinheller for ugress. Inne har jeg renset tepper, begynt å vaske litt vinduer og fått bakt :) hekling og strikking har det blitt lite med siste ukene. Nyeste 'sitt i ro' prosjektet eg har begynt på er å lage fotobok av bildene til storebror. Har bilder tilbake til 2010 som bare ligger på pc'n.... :smiley-ashamed008

Den bare går... Har fått gjort så masse som eg ellers ikke har hatt tid til. Mye ute arbeid i hagen. Som fått ryddet ferdig store bed, plantet i krukker, spylt oppkjørselen og rensket steinheller for ugress. Inne har jeg renset tepper, begynt å vaske litt vinduer og fått bakt :) hekling og strikking har det blitt lite med siste ukene. Nyeste 'sitt i ro' prosjektet eg har begynt på er å lage fotobok av bildene til storebror. Har bilder tilbake til 2010 som bare ligger på pc'n.... :smiley-ashamed008
Imponerende :)

Termin 30 juli

Da er vi to! Her går det også i full rulle med rengjøring, siste oppussing, opprydding og litt fotobok ved siden av! :) Gått å høre at det er flere som er i farta :)

Da er vi to! Her går det også i full rulle med rengjøring, siste oppussing, opprydding og litt fotobok ved siden av! :) Gått å høre at det er flere som er i farta :)

Har man energi til det så hvorfor ikke utnytte ventetiden ;)
En får uansett ikke gjort en dritt når den lille har ankommet :p

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

tv, en aktiv 3 åring, det lille jeg måtte orke av husarbeid, babyverden, blogg og facebook, lese spennende krimbøker :)

Back
Topp