Få tømt Seg.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Av og til etter at Jeg har tisset er det nesten som om det er mere I blæra.
Lurer på om det kan være at Jeg Ikkje får tømt den orntlig etter et do besøk.
Noen flere som har erfaring med dette...?????

[:D]

Jepp. Jeg går på do, så går det ca 5 min, så må jeg tisse IGJEN!!! Helt håpløst[:@] (men så holder det en stund igjen, men må liksom tisse to ganger for å få tømt meg...)

Jeg trodde joh at det med tissingen skulle avta litt di 3 miderste månedene, Men synes bare at det blir mere og mere tissing.
Har levert flere urin prøver, Trodde at det kanskje kunne være urinveis Infeksjon, Men prøvene var helt fine.....
Hmmz....

Har også hørt rykter om at det skulle gi seg etter 3 mnd, men det har det ikke gjort[:'(] Var så glad når jeg hadde en natt uten å stå opp, for da tenkte jeg: nå er det endelig slutt på å stå opp på natten[:)] Men neida, var bare den ene natten det[:(]

Samme her, Det kan være en og annen natt uten, Men ellers såh er det vane og stå opp minst en gang.....

Var en natt jeg var så lei av å stå opp midt på natten for å tisse, så jeg vekka samboeren og sa at nå skal jeg på do!!! Hehe... bare så han også skulle våkne[:D] Var litt slemt, men akkurat da var jeg såååå lei[:'(] Etter det sier han alltid når jeg har vært nede; har du vært på do nå jenta mi?[:D] Veldig god da[:)]

Har bare blitt værre og værre her...
Begynte tidlig med 1-2 do turer om natten. Nå er jeg på do hver halvtime i et par timer rett etter at jeg har lagt meg, også våkner jeg vær 2 time natten igjennom og går på do. Blir fort 8-10 turer i løpet av natten [&:]

ORIGINAL: MitaSa

Blir ikkje det verre etterkvart då??
Livmora og babyen tar jo større og større plass og trykker meir og meir på urinblæra.. Må vel meir og meir på do og då?

Det sies joh at når man kommer til di 3 midterste månedene har livmora kommet såpass langt opp at den Ikkje trykker på blære lenger.
Også begynner visst tissinga på nytt di 3 siste månedene.
Men dette gjelder Ikkje her.....

ORIGINAL: Elewyn

Begynte tidlig med 1-2 do turer om natten. Nå er jeg på do hver halvtime i et par timer rett etter at jeg har lagt meg, også våkner jeg vær 2 time natten igjennom og går på do. Blir fort 8-10 turer i løpet av natten [&:]

Skjønner jeg har noe å se frem til[:'(] 

ORIGINAL: Elewyn

Huff, Da skal Jeg vel Ikkje klage her.... [:D]

Ja sånn har eg det fleire ganger om dagen, VELDIG irriterende!! Men det er vel for muskelen ikkje er så stram som før?

Må opp 2-3 ganger om natta for å tisse... isjjjj for ikke sovet ordentlig av den grunn.. snart må det vare overstått!!!!!!![&:]

jeg overdriver ikke om jeg sier at jeg går på do minst 15 ganger hver dag. må tisse hele tiden

Back
Topp