Få symptomer.

Idnar

Første møte med forumet
Gravid for andre gang. Hadde en MA i august. Er 5+2 uker på vei nå. Men har ikke mange symptomer. Flere som har d sånn?

Gravid for andre gang. Hadde en MA i august. Er 5+2 uker på vei nå. Men har ikke mange symptomer. Flere som har d sånn?

Jeg har vært gravid 3 ganger tidligere, dette er fjerde gang. Ved de to første svangerskapene hadde jeg veldig få symptomer så tidlig. Følte meg nesten som normal. Sist svangerskap hadde jeg mange flere symptomer (var kvalm og kjente smerter i bekkenet tidlig), men dette svangerskapet endte dessverre i MA. Nå er jeg gravid for fjerde gang, og selv om jeg har noen symptomer, er det ikke mye. Dette svangerskapet minner mye mer om de to første svangerskapene mine[emoji4]

Så tror ikke man skal legge så mye i dette med symptomer altså[emoji4]

Med første svangerskap merket jeg ingenting annet enn ømme bryst før i uke 6. Og det svangerskapet endte i min friske sønn!

Denne gangen har jeg ømme bryst, er noe kvalm og tidvis stikninger i magen.
Men fortsatt slik at jeg ikke føler meg helt gravid.

Som du ser hver kvinne er annerledes og hvert svangerskap annerledes så ikke legg så mye i manglende symptomer

Ikke så mye følelse av graviditet her heller.. er min 4 mann, husker ikke helt når tid det begynte å kjennes med de andre.. Men husker at jeg var så lei av å være «fyllasyk» i mange uker.. var uggen frem til uke 10.. så spørs om det starter ila neste uke..

Med første hadde jeg så og si ingen symptomer. Var kvalm i uke 8, og that's it :-) hittil har jeg nesten ingen symptomer heller. Ingen klare ihvertfall :-)

Hadde bare litt ømme pupper og murringer sist. Mindre murringer denne gangen. Så lite symptom. Nyser mye da, gjor jeg sist å[emoji85]

Back
Topp