Få symptomer

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
jeg er 7+0 og har kun såre brystvorter, spente bryster, mensmurringer av og til, er litt trøtt og er kun litt småkvalm dersom det er lenge siden jeg har spist (det er jeg ellers også). Mistet 9+5 i mars og hadde håpet på flere symptomer denne gangen :S Er redd det går galt igjen.. Symptomene mine er der ikke hele tiden heller, men kommer og går.

Andre som heller ikke føler seg spesielt gravide? :) Evt som har hatt det slik i tidligere svangerskap, eller etter å ha mistet, der det har gått bra? :)

Jeg har ikke masse symptomer. Altså om man lister det opp ser det mye ut, men det er lite av det som er så sterkt at det dominerer hverdagen min som hvis jeg hadde spydd f.eks.
Har litt ømme pupper i blant, såre brystvorter, litt mensmurringer, har hatt veldig vondt i korsryggen men det har bare vært noen dager, kvalm hvis veldig sulten, lavt energinivå, lettrørt, trøttere enn vanlig, litt uren hud i ansiktet, økt luktesans.
Nå har jeg mye tid til å slappe av, og det hjelper på. Da det var full studiehverdag sist, var jeg ganske dævv på kveldene, men da pressa jeg meg nok for mye. Har uansett aldri vært i nærheten av å kaste opp, som føler skal være det "ultimate" svaret på at ting er i orden. Men slik er det jo ikke ;)

Jeg har det på samme måte, leter etter symptomer. Må stadig kjenne etter om brystvortene fremdeles er ømme. Mistet i uke 9 i februar (MA) og er nok litt ekstra bekymret pga. det... det er jo absurd å sitte og håpe på kvalme :0

Hadde det sånn forrige gang (og nå). Gikk helt fint forrige gang [emoji7] men sitter og håper på kvalme nå uansett [emoji85]

Jeg har det på samme måte, vil gjerne at symptomene skal være litt mer på, men får ta til takke med at jeg i hvert fall kjenner NOE hver dag;)

Takk for svar jenter! Godt å høre at det er flere med få symptomer. Føler også at jeg "leter" litt ^^ Hvert svangerskap er jo ulikt, og det er nesten litt snodig å trakte etter kvalme :D meen hadde følt meg tryggere på en måte da. Går forresten hele tiden og klyper i brystvortene for å sjekke om de fortsatt er ømme (kanskje det er grunnen til at de er ømme) :P

Jeg skulle gjerne vært foruten kvalmen så sender den gjerne til noen som vil ha den :P

Sånn ellers er jeg fremdeles støl i livmoren når jeg reiser meg for fort fra en stol og øm i brystene :)

Her er jeg kun sår på brystvortene, ellers ingen symptomer .. oppblåst til tusen da ;-) Bekymrer meg jeg også, men prøver likevell å nyte det ;-)

Jeg er kun litt trøttere enn vanlig og blir litt småkvalm hvis jeg blir veldig sulten (men det kan skje til vanlig også). Sist jeg var gravid (sa i april), hadde jeg ømme bryster, men nå kjenner jeg ingenting der.

Jeg hadde ingen symptomer sist, og da gikk det fint. Ingen symptomer nå heller :) symptomer har ikke nødvendigvis noen ting med å gjøre i hvilken grad du er gravid eller om det går bra eller ikke :) en annen venninne har mistet rundt uke 8-10 tre ganger og vært SÅ dårlig hver gang, kvalm og trøtt og oppkast og full pakke... og det har da altså vært SA alle gangene :(

Er 5+5 i dag, og har heller ingen merkverdige symptomer. Vi har hatt akkurat samme greie; mistet i mars 9+2 og ble gravid på 2 pp etter ma :p Da hadde jeg også veldig lite symptomer, men en del magesmerter (ikke murringer eller ubehag, men smerter). Så skjønner deg veldig godt. Men som de fleste skriver over her så trenger det absolutt ikke å være negativt med få symptomer :)

Jeg har hatt bemerkelsesverdig lite symptomer denne gangen - i hvert fall lite plagsomme symptomer. Nesten så jeg ikke tror at jeg virkelig er gravid. Med de to andre har jeg spydd fra morgen til kveld, og helt ærlig husker jeg ikke så mange andre symptomer, for det overskygger liksom alt. Denne gangen har jeg psykogod luktesans, litt ømme bryster, kvisetryne og en absurd trang til å spise ostepop (som jeg egentlig ikke kan fordra). Ingen kvalme i det hele tatt :) Kommer sikkert til å legge på meg 150 kg hvis ikke jeg blir kvitt den ostepop-dilla... Tør ikke bestille tidlig ultralyd før uke 11-12 heller, i frykt for å bli fersket av kollegaer. Venter til ferien, så bestiller jeg i fremmed by ;)

Er 5+5 i dag, og har heller ingen merkverdige symptomer. Vi har hatt akkurat samme greie; mistet i mars 9+2 og ble gravid på 2 pp etter ma :p Da hadde jeg også veldig lite symptomer, men en del magesmerter (ikke murringer eller ubehag, men smerter). Så skjønner deg veldig godt. Men som de fleste skriver over her så trenger det absolutt ikke å være negativt med få symptomer :)

Så spennende at vi mistet likt og nesten er like langt på vei nå! :) Tror jeg husker deg fra "vi som mistet i mars" gruppa :) Jeg mye mer oppblåst nå enn forrige gang, det er vel eneste forskjellen. Denne gangen syns jeg det skal gå bra, vi kan vel ikke ha slik uflaks 2 ganger på rad. :)

Jeg har hatt bemerkelsesverdig lite symptomer denne gangen - i hvert fall lite plagsomme symptomer. Nesten så jeg ikke tror at jeg virkelig er gravid. Med de to andre har jeg spydd fra morgen til kveld, og helt ærlig husker jeg ikke så mange andre symptomer, for det overskygger liksom alt. Denne gangen har jeg psykogod luktesans, litt ømme bryster, kvisetryne og en absurd trang til å spise ostepop (som jeg egentlig ikke kan fordra). Ingen kvalme i det hele tatt :) Kommer sikkert til å legge på meg 150 kg hvis ikke jeg blir kvitt den ostepop-dilla... Tør ikke bestille tidlig ultralyd før uke 11-12 heller, i frykt for å bli fersket av kollegaer. Venter til ferien, så bestiller jeg i fremmed by ;)

Haha! Nå fikk jeg skikkelig lyst på ostepopp også :D Jeg er så oppblåstog føler meg småfeit allerede, så må prøve å begrense meg litt med godsakene :P

Jeg hadde ingen symptomer sist, og da gikk det fint. Ingen symptomer nå heller :) symptomer har ikke nødvendigvis noen ting med å gjøre i hvilken grad du er gravid eller om det går bra eller ikke :) en annen venninne har mistet rundt uke 8-10 tre ganger og vært SÅ dårlig hver gang, kvalm og trøtt og oppkast og full pakke... og det har da altså vært SA alle gangene :(

Det er sant, det trenger ikke ha noe å si :) Satser på at jeg bare er en av de med svake symptomer også :)

Så spennende at vi mistet likt og nesten er like langt på vei nå! :) Tror jeg husker deg fra "vi som mistet i mars" gruppa :) Jeg mye mer oppblåst nå enn forrige gang, det er vel eneste forskjellen. Denne gangen syns jeg det skal gå bra, vi kan vel ikke ha slik uflaks 2 ganger på rad. :)
Enig!! :) Dette er vår tur! Jeg hadde faktisk så tro i stad at jeg utsatte tul med en uke så jeg kan være "sikker" på å se hjertelyd. Til tross for ca. nada symtpomer! :bounce

Enig!! :) Dette er vår tur! Jeg hadde faktisk så tro i stad at jeg utsatte tul med en uke så jeg kan være "sikker" på å se hjertelyd. Til tross for ca. nada symtpomer! :bounce

Jeg har også mye mer troa nå, selv om jeg er bekymret så kan jeg på en måte ikke få meg til å tro at det skal gå galt så "sent" (9+) igjen. Dersom det går galt blir jeg nok veldig lei meg, men det klaffet jo veldig fort etter at vi mistet sist, og det er godt å ha i bakhodet :) Meeen, det går BRA nå :):)

Jeg har også mye mer troa nå, selv om jeg er bekymret så kan jeg på en måte ikke få meg til å tro at det skal gå galt så "sent" (9+) igjen. Dersom det går galt blir jeg nok veldig lei meg, men det klaffet jo veldig fort etter at vi mistet sist, og det er godt å ha i bakhodet :) Meeen, det går BRA nå :):)
Ja, tror virkelig det er lurt å tenke positivt! Såpass sent er nok mye mer sjeldent enn de første ukene. Krysser alle fingre og tær for deg! :) :)

Ja, tror virkelig det er lurt å tenke positivt! Såpass sent er nok mye mer sjeldent enn de første ukene. Krysser alle fingre og tær for deg! :) :)

Takk! Krysser fingrene for deg også :) Spiren har det vel best om vi ikkje stresser også :)

Back
Topp