Få symptomer..

Link88

Betatt av forumet
Januarhula 2014
I det siste har lissom mange av symptomene mine forsvunnet.. Før hadde jeg sinnsykt vondt i brystene, mye murringer. Men nå er lissom alt blitt mye mildere. Har enkelte stikk i magen innimellom, og jeg kjenner at brystene er der. Kvalmen er ikke så veldig fremtredene hos meg, får bølger innimellom. Trøttheten er der fortsatt. Noen fler som har mindre symptomer? Jeg er 8+2 i dag:)

Jeg er 7 uker i morgen å har 0 sympyomer... Har aldri vært plaget med kvalme o.l men ømme bryst har jeg!
Da jeg gikk gravid med de 2 andre hadde jeg heller ingen symptomer,å det er jeg bare gla for :)

Godt å høre, får bare være glad for at man føler seg frisk:). Men blir litt redd det skal ha skjedd noe. Hadde en MA for halvannet år siden og klarer ikke slappe av. Fikk bekreftet forrige uke at alt var bra etter hcg prøver, men klarer fortsatt ikke slappe av. Gleder meg til 12 uker har passert! Kanskje jeg kan nyte litt da:)

er 7+4 i dag og har overhode ingen symtomer å klage over :) jeg har ømme bryster , men ikke så intenst som tidligere og jeg er trøtt :) ellers er det som om ingenting har hendt :) nesten litt skremmende, man blir jo redd for noe er galt :) snakket med mamma tidligere og hun hadde ingen symtomer hun heller da hun var gravid med meg , så er vel kanskje normalt :)

Da satser vi på det:). Også får vi nyte det at vi slipper ekstrem kvalme og andre ting:)

Samme her. Er 8+5 i dag. Kjempetrøtt og brystene vokser, men eller så merker jeg lite. Snakker med mange om det, og det å ha lite symptomer er like vanlig som mange symptomer :)

Mine symptomer går opp og ned. Kan være veldig dårlig en dag for så å være helt fin neste :-)

Back
Topp