Få symptomer?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er det noen her som ikke har noen særlige symptomer ennå?
Og hvor langt er dere på vei?

Jeg burde vel nyte de symptomfrie dagene, men på en måte venter jeg på flere symptomer, så jeg kan føle meg mer gravid. :-)

Trodde man skulle få flere og tidligere symptomer ved andre graviditet jeg?

Jeg er trøttere enn før og ellers begynner jeg å kjenne at formen blir litt uggen hvis jeg gårgir lenge uten mat! Jeg er 6+1. Dette bekymrer meg ikke da eg ikke hadde særlig symptomer forrig gang heller! Sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var ca 8 uker på vei da, så jeg kjenner bedre etter denne gangen;) bare nyt det, kommer tidsnokk;)

Jeg er trøttere enn før og ellers begynner jeg å kjenne at formen blir litt uggen hvis jeg gårgir lenge uten mat! Jeg er 6+1. Dette bekymrer meg ikke da eg ikke hadde særlig symptomer forrig gang heller! Sist fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var ca 8 uker på vei da, så jeg kjenner bedre etter denne gangen;) bare nyt det, kommer tidsnokk;)

Takker for svar! :-)

Sist gang hadde jeg masse symptomer tidlig. Men fikk likevel ikke positiv test før nærmere uke 8.
Nå testet jeg positiv mye tidliger (uke 4), men har færre symptomer.
Synes det er litt rart, trodde man fikk flere symptomer når man testet positivt tidlig?
Er hovedsakelig trøtt jeg. Det var jeg ikke forrige graviditet.
Må vel bare nyte det ja! :-)

Tror det varierer veldig fra svangerskap til svangerskap det med symptomer.
Jeg hadde svært lite med mine to forrige.
Denne gangen har jeg kjent det lenge, men føler det begynner å avta litt nå.
Jeg er veldig trøtt hele tiden, kvalmen har avtatt litt, men jeg kjenner den innimellom om ikke så kraftig de siste to dagene.

Tror det varierer veldig fra svangerskap til svangerskap det med symptomer.
Jeg hadde svært lite med mine to forrige.
Denne gangen har jeg kjent det lenge, men føler det begynner å avta litt nå.
Jeg er veldig trøtt hele tiden, kvalmen har avtatt litt, men jeg kjenner den innimellom om ikke så kraftig de siste to dagene.

Takker for svar! :-)

Godt å lese at du hadde lite symptomer ved de forrige graviditetene. Nå kan jeg slappe av! :-)
Fikk inntrykk fra legen at alt skulle komme så mye fortere nå, ved graviditet nummer to, så har liksom ventet på alle symptomene.

Har noen symptomer da, men varierer fra dag til dag! :-)

Back
Topp