Få sexlyst tilbake…

Hønemortil2

Andre møte med forumet
Hei..
jeg og mannen er på vei til å gå fra hverandre. det har vært MANGE problemer/kriser oppigjennom 7år slik som: Mistet baby etter fødsel, tett fulgt av utroskap + løgn i 2 år, mistillit, manglende prioritering av meg/familien, følelser for andre osv osv. Innerst inne skulle vi begge to ønske at vi fikk dette til å fungere (jeg er gravid med nytt barn) MEN… det er mye vi kan og tror vi skal klare å jobbe oss gjennom.. men etter utroskapen hans + at han la ut nakenbilder av seg selv på nettside og Snapchat, som jeg fikk vite om for et år siden har min tiltrekning av han blitt inteteksisterende.. Jeg ser på han som en annen person når han blir kåt. Da ser jeg kun for meg de bildene som han la ut… hvor han skryter av seg selv og «utstyret sitt». Da er han ikke lenger den familiepappan jeg forelsket meg i.. Jeg syns tanken om å ha sex med han, ta på han, og syns han er deilig bare er skikkelig ubehagelig.. Jeg jobbet hardt med dette og meg selv i 1 år - men svært liten endring har skjedd.. jeg pratet i den tiden også med psykolog om dette..
nå som vi har hatt litt avstand, savner jeg han jo, men kun det å ha han rundt meg, IKKE sexen eller den type kos…

han vil jo være med ei som syns han er deilig og vil kose med han - og det skjønner jeg jo…

Hvordan få bort disse bildene som er klistret i hodet mitt, og hvordan få bort de ekle følelsene når han tar på meg og han er kåt? Det skal også sies at vi har et stort forskjell på vårt sexbehov i tillegg- som ikke gjør det så mye enklere… :(

tips?
 
Altså.. Det er jo ikke bare hans behov som teller heller; så hvis begge vil fortsette, og begge er villige til å jobbe med det; så må vel han også greie å føye seg etter dine behov? Som med det første er å bygge opp tillit igjen.
Liksom... Når han er den som har et behov for å være utro og å sende bilder av tissen sin, så er det ikke bare du som trenger å jobbe med seg selv, tenker jeg..
Jeg tenker i alle fall selv at det er vanskelig å få noe ny tillit, hvis man ikke ser endringer hos partneren heller. Hvis man frykter at det blir å skje igjen, blir jo i alle fall ikke tankene borte..
Så.. eneste jeg kan komme på..
Har dere prøvd terapi som par? Mulig sexolog kan hjelpe? Jeg tenker i alle fall profesjonell hjelp.

Men...! Jeg har ingen egne erfaringer å bidra med, så jeg håper du får bedre svar av andre.

Ønsker deg uansett lykke til.
 
Back
Topp