Få sengekanten "stiv" igjen?

2søte

Gift med forumet
Er det noen av dere som har tips til hvordan jeg kan få en sengekant til sprinkelseng "stiv" igjen. Den har vært vasket et par ganger og nå er den bare ei lefse, bare henger ned og er ikke noe pen. Brukte den til snuppa i sprinkelsenga hennes, men nå har hun sluttet å bruke senga. Venter en baby til i juni og hadde jo vært greit å kunne bruke opp igjen sengekanten, kostet jo 500 kr, men tenkte vi skulle ha den i lekegrinda nå. Den er jo like fin i fargen og mønsteret, men den er liksom så lefsete.

Noen som har noen tips? Noen som har fått det til selv?

Noen som har prøvd dette?

Andre som har erfaringer med sengekant som har blitt slapp? Har dere fått den fikset igjen eller har dere kastet den?

det der lurer eg på også, så dytter!

vil tro du kan bruke litt stvielse og stryke den om det går

Noen som har prøvd??? Dytter denne. Må da være noen som har prøvd og fått til/ikke fått til? Eller er det bare vi som har fått slapp sengekant?

Lurer på det samme, har 2 stk, en som bare kosta 200, men en som kosta 600[8|]
Bruker den lave (billige) no selv om den er slafsete, pga den høye (dyre) er enda værre...

Den høye ble vasket 2 ganger, så var den slapp... Absolutt ikke verdt å bruke 600kr på!!! Den har lagt i skapet i flere mnd no[8|]

jeg har vasket di og sprayet med sånn som vi sprayer skjortene med for å få di stive og så strøket den[:)]

håper du skjønner hva jeg mener[:)][8D]

Da prøver jeg det og ser hvordan det går. Surt med sengekanter som koster så mye og så blir de så fort slaskete. En skulle tro de kunne lage de så de ikke ble slike med en gang. De er jo i stoff og til barn, så de må jo vaskes innimellom da...

Back
Topp