få se!!!

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
din første signatur etter aprilbebisen ble født!!! :D

her er min ... :D

Denne kansje...

den husker jeg! du hadde den ei stund... og så ville jeg også ha sånn med bilder bortover, og fikk ikke til! :)

Johan har vokst en del siden den der! hehe men er seg selv lik. [:D] kjekkasen. som skal bli storebror snart..... [:)]

Det tror jeg var denne...
Dette er ihvertfall tatt den dagen vi kom hjem i fra sykehuset...

Fargene er litt ødelagt her av en eller annen grunn[8|] men denne laget jeg bare timer før fødselen startet og hun ble født[8D]

Rakk ikke ha den så lenge gitt[8D][8D][8D]

ORIGINAL: vw*engel

den husker jeg! du hadde den ei stund... og så ville jeg også ha sånn med bilder bortover, og fikk ikke til! :)

Johan har vokst en del siden den der! hehe men er seg selv lik. [:D] kjekkasen. som skal bli storebror snart..... [:)]

Huske godt din å, så små dæm va...[;)] Synes Ellie e bra lik sæ sjøl å, men såklart blitt litt større...

tia går jammen mæ fort ja, sukk... 10 uka igjenn te ny baby, wæææææ[X(][&o][:D]

ORIGINAL: Nina*Pina

ORIGINAL: vw*engel

Huske godt din å, så små dæm va...[;)] Synes Ellie e bra lik sæ sjøl å, men såklart blitt litt større...

tia går jammen mæ fort ja, sukk... 10 uka igjenn te ny baby, wæææææ[X(][&o][:D]

med ellie synes jeg det gikk såååååå sakte...
tiden var så lang.
men nå virker det som dere bare raser i vei.

Back
Topp