Få se sengene til barna

lenemor

Forumet er livet
Jeg lurer sånn på hva slags seng vi skal kjøpe til Johanna når vi skal bytte ut sprinkelsenga. Hva slags senger har dere som har skiftet, og dere som fremdeles bruker sprinkelseng, hva slags seng har dere tenkt å skaffe dere?

Den var kjempefin ~Nathalies mamma~ - jeg har også lyst på seng med skuffer under for Johanna har et ganske lite rom (eller, rommet er ikke så lite, men hun har skråtak så det er lite veggplass til hyller)

Jeg har litt lyst på denne jeg:
[link=http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15857691&sid=&WT.svl=Bilde][/link]
Den heter Jubee og er fra Skeidar.

Frida har hatt STOKKE seng helt siden hun var baby og kommer nok til å ha den i mange år fremover. Jeg er så glad i den senga. Jeg synes den er helt genial siden den vokser med barnet.

Ja den er nydelig namba, men den er veldig dyr, er den ikke?

ORIGINAL: lenemor

Ja den er nydelig namba, men den er veldig dyr, er den ikke?

jo, den er det. vi fikk den i bryllupsgave vi, så det er en gave jeg setter stor pris på. Den varer jo også i mange, mange år, og når den er for liten som seng kan man dele senga og bruke dem som stoler. Jeg er fortsatt like imponert over den jeg[:D]

Denne har christian, veldig fornøyd .
Ikea Kritter

malin har en seng fra bohus for en del år tilbake.. [:)] driver og maler den nå.. for den er i furu.. sånn brisk likosm.. og jeg hater furu.. så den skal bli hvit.. [8D] kan prøve å ta bilde og få noen til å legge ut for meg etterpå.. når den e rmontert opp.. (jeg klarer ikke legge ut bilder... argh)

Solveig har sprinkelseng enda...

Har mammut fra ikea vi... den blå.. Skulle egentlig kjøpe den senga med skuffer under som Nathalies mamma viste bilde av, men rommet til Raphael er så lite at vi kjøpte juniorseng.

ORIGINAL: silje a

Denne har christian, veldig fornøyd .
Ikea Kritter

Denne har vi og.. Bare i hvitt.. Og med sauer i hodeenden.. [:D]
Den er jo litt mindre enn vanlige senger.. 160 x 70 cm.. Men i og med at vi skal ha en til, så ser jeg for meg at
om en to års tid så for nummer to denne senga, og Sindre får seg ei enda større.. [:)]

Mina har fortsatt sprinkelseng. Men jeg har funnet en seng på Ikea som jeg tenker på til henne etterhvert. Fin pris[;)]+ at jeg synes den er fin. Husker ikke hva den heter

Denne skal Jørgen få, må bare male den først[:D][:D][:D]

Jentene mine har Hemnes sengen fra IKEA og den er vi veldig fornøyd med.
Eldstejenten hadde Jubee fra Skeidar før og vi var ikke fornøyd med den.
Ungene gikk under den og hadde masse rot under der. Var det noe vi ikke fant kunne du være sikker på at det lå under sengen[&:]

Vi har den samme som Almyrida, hvit med sauer! Er veldig fornøyd med den, den er ikke så stor, og passet veldig godt til vår smale novemberlommebok[:D][:D][:D]
Etterhvert skal vi få en snekker til å bygge en fin køyeseng!

ORIGINAL: 3barn

Denne skal Jørgen få, må bare male den først[:D][:D][:D]

akkurat denne har malin også.. driver og maler den hvit nå.. [8D]

mange fine senger her ja! Egentlig ser det smart ut med bare en gammel furuseng og male - men vi har ikke noen sånne som er fine heller..

Sengene til Rikke og Jeppe skulle jeg gjerne sett bilder av når de er ferdige *Kine* - selv om jeg ikke kan kopiere så høres det så koselig ut at jeg har lyst å se det endelige resultatet!

Senga og deler av rommet hans. Jeg husker ikke hva den heter.

Vi skulle egentlig kjøpe Hemnes fra IKEA, men gadd ikke kjøre dit bare for det [8D]
Så da kjøpte vi heller denne senga på Bohus igår [:D]

Ho har sovet i den siden igår, og ho stortrives [:D]
Har ikke montert alle skuffene enda, men det blir gjort imårra.
Koster 2795,- på tilbud. Er satt ned med hele 200,- på nyttårssalget [8D]

ORIGINAL: Nøste77

Vi skulle egentlig kjøpe Hemnes fra IKEA, men gadd ikke kjøre dit bare for det [8D]
Så da kjøpte vi heller denne senga på Bohus igår [:D]

Ho har sovet i den siden igår, og ho stortrives [:D]
Har ikke montert alle skuffene enda, men det blir gjort imårra.
Koster 2795,- på tilbud. Er satt ned med hele 200,- på nyttårssalget [8D]

Denne senga var nydelig, og så praktisk med de skuffene under!!

Back
Topp