Få se din mage en siste gang!

husker ikke hvordan vi satt inn bilder her...var super aktiv med forrige mann og bilder,men no funker ikke hjernen min!! :P mal? :)

Har ingen planer om å presse han ut helt enda, så det blir nok ikke siste bildet.
Men kan dele 38 ukers kula mi igjen jeg ;)
20130623_080737.jpg

husker ikke hvordan vi satt inn bilder her...var super aktiv med forrige mann og bilder,men no funker ikke hjernen min!! :P mal? :)
Har du iphone eller android?
Med min android så trykker jeg bare på det kamera når jeg har valgt "reply". Får da valg om jeg vil ta bilde fra galleri eller om jeg vil bruke kamera direkte...
Vet ikke hvordan det er med iphone...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Guh for noen snasne mager :love017 Alle magene virker jo så små..? Hehe..min mage er også liten. Kanskje alle julibabyene blir minibabyer

ImageUploadedByBV Forum1372149477.027393.jpg
Orket ikke reise meg fra sofaen;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Guh for noen snasne mager :love017 Alle magene virker jo så små..? Hehe..min mage er også liten. Kanskje alle julibabyene blir minibabyer
Håper han ikke er så stor. Det er jeg litt redd for. Har ikke lyst å skvise ut en stor kraftplugg......

♥ Termin 10 juli ♥

Hva sier lege/jordmor da..? Har du blitt forespeilet om størrelsen er "normal"..? Vi fikk henne estimert til 3500 :-)
Nå har jeg akkurat vært hos jm.
Hun mener hsn kommer til å ligge mellom 3500 og 4000. Jeg håper da nærmere 3500 ;)
På 3D-ul estimerte hun han til å væte ca 3800 ved termin.
Så han et helt "normal" i str tror de ;)

♥ Termin 10 juli ♥

6c22525f-459c-43de-ae4d-6b54114466b4_zpsdc39dcd7.jpg

Min er jo kjempestor i forhold til deres! Er 2 uker og 5 dager til termin i dag...Og den er veldig lav, synker den mer nå har jeg den på knærne liksom....Men jordmor sier at hun estimerer han til ca 3100 kg ved termin, og det er jo ikke så kjempestort...

Tok bilde i bassenget hos mine foreldre i dag, under en måned igjen nå!:D
Basseng.jpg

Har du iphone eller android?
Med min android så trykker jeg bare på det kamera når jeg har valgt "reply". Får da valg om jeg vil ta bilde fra galleri eller om jeg vil bruke kamera direkte...
Vet ikke hvordan det er med iphone...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥
iphone!! jeg husker ikke passordet her inne heller,det som redder meg er vist at jeg er pålogget babyverden hele tiden på macen,men på babyverden appen får jeg ikke logget inn :/ -og jeg er for lat for tiden til å sitte meg ned å finne ut av ting :S god kombinasjon!! :computer012 :gen045

ImageUploadedByBV Forum1372173027.996747.jpg

35+5 :-)

<3 27. juli <3

Ååååååå dere har så fine mager!!!!! "Save savne"
Jeg derimot ser ut som et punktert mumitroll!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

6c22525f-459c-43de-ae4d-6b54114466b4_zpsdc39dcd7.jpg

Min er jo kjempestor i forhold til deres! Er 2 uker og 5 dager til termin i dag...Og den er veldig lav, synker den mer nå har jeg den på knærne liksom....Men jordmor sier at hun estimerer han til ca 3100 kg ved termin, og det er jo ikke så kjempestort...
Sniker litt fra november her,men håper ikke den er estimert til 3100 kg!!! :-) gr hadde vel vært bedere tenker jeg:-)

Back
Topp