Få se deres positive tester

ce8b25f22372d77294b6bea725b8df38.jpg
 
D3E8313A-985F-4AB7-A02B-A5338EB4E26A.jpeg Er det bare meg? Eller er det en veldig svak skyggestrek der? Er 9 dpo i dag. Tok med morgenurinen og følte eg ikkje fikk et tydelig bilde - men når eg har redigert det enda mørkere - så følte eg at det likevel kom frem noe Hjelp meg
 
Vis vedlegget 240589 Er det bare meg? Eller er det en veldig svak skyggestrek der? Er 9 dpo i dag. Tok med morgenurinen og følte eg ikkje fikk et tydelig bilde - men når eg har redigert det enda mørkere - så følte eg at det likevel kom frem noe Hjelp meg
Veldig svak ja, men disse er kjent for skyggestrek. Ta en ny i morgen tidlig. Evt en digital så du slipper å lure [emoji4].
 
Testegal.. tror det liksom ikke helt :banghead:
Er nesten så jeg vurderer å be om ny hcg serum test...:sorry:
Kan man bare be om tidlig ul eller må det være grunn for det?
Hvor langt på vei må man være for å se hjerteslag?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20180115-215431.png
    Screenshot_20180115-215431.png
    715,2 KB · Visninger: 90
  • Screenshot_20180115-215424.png
    Screenshot_20180115-215424.png
    695,7 KB · Visninger: 87
Testegal.. tror det liksom ikke helt :banghead:
Er nesten så jeg vurderer å be om ny hcg serum test...:sorry:
Kan man bare be om tidlig ul eller må det være grunn for det?
Hvor langt på vei må man være for å se hjerteslag?
Det er vell i midten av uke 6 man kan høre hjerteslag [emoji4]
 
Testegal.. tror det liksom ikke helt :banghead:
Er nesten så jeg vurderer å be om ny hcg serum test...:sorry:
Kan man bare be om tidlig ul eller må det være grunn for det?
Hvor langt på vei må man være for å se hjerteslag?
Du kan spørre legen om henvisning, men skal helst ha en grunn for å få det offentlig. Men du kan alltids bestille privat og betale fullpris.
 
6 svangerskapsuke eller når man er 6+et eller annet? :angelic:
Hjertet begynner å slå 20-21 dager etter befruktning, men man kan ikke regne med å se det på TUL før 6+0, noen ganger senere avhengig av UL-apparatet og den som utfører bl.a.
 
Du kan spørre legen om henvisning, men skal helst ha en grunn for å få det offentlig. Men du kan alltids bestille privat og betale fullpris.
Guttungen på snart 7 år kom ikke før etter 3 års prøving ,x antall sa og kjemiske selv ved icsi .. så er konstant skeptisk til å ha fått pos test samme måned jeg fjerna spiral... :bag:
 
Guttungen på snart 7 år kom ikke før etter 3 års prøving ,x antall sa og kjemiske selv ved icsi .. så er konstant skeptisk til å ha fått pos test samme måned jeg fjerna spiral... :bag:
Det skjønner jeg. En bitteliten kontrast. Men det er ikke sikkert legen ser det på samme måte nettopp fordi du har fått en i mellom og det nå gikk fort. Men taper ikke noe på å spørre
 
Testegal.. tror det liksom ikke helt :banghead:
Er nesten så jeg vurderer å be om ny hcg serum test...:sorry:
Kan man bare be om tidlig ul eller må det være grunn for det?
Hvor langt på vei må man være for å se hjerteslag?
Guttungen på snart 7 år kom ikke før etter 3 års prøving ,x antall sa og kjemiske selv ved icsi .. så er konstant skeptisk til å ha fått pos test samme måned jeg fjerna spiral... :bag:
Dette må da være grunn god nok for å få en tul, spør legen jeg er sikker på du får.
Selv fikk jeg tilbud om offentlig tul ett kunn å ha mista en gang.
Nå har jeg valgt å gå privat og få oppfølging der til over tolv uker. Så hjerteslag i dag 6+2 ( etter mine beregninger)
 
Guttungen på snart 7 år kom ikke før etter 3 års prøving ,x antall sa og kjemiske selv ved icsi .. så er konstant skeptisk til å ha fått pos test samme måned jeg fjerna spiral... :bag:

Jeg er henvist TUL i det offentlige etter prøverør på første barnet, så en selvlaget SA. Denne gangen brukte vi letrozol og jeg ble henvist av alle disse grunnene egentlig.
 
Dette må da være grunn god nok for å få en tul, spør legen jeg er sikker på du får.
Selv fikk jeg tilbud om offentlig tul ett kunn å ha mista en gang.
Nå har jeg valgt å gå privat og få oppfølging der til over tolv uker. Så hjerteslag i dag 6+2 ( etter mine beregninger)
Da skal jeg plinge legen å høre tror jeg...
Har sett de har utstyret så.
 
D1A81B4A-03AB-4A77-8B2A-A8B767472696.jpeg

Jeg ligger ganske langt bak mange av dere men her er ihvertfall mine tester :) håper denne spiren har kommet for å bli!!!
 
Back
Topp