Få se bilder

meg da.. bilde fra jula

Her er et bilde av meg fra Jula-07. Ikke spesiellt fint bilde, men men... Og jeg er blond nå og forhåpentligvis noen kilo lettere[:D]

hehe den har jeg ikke hør før :P

ORIGINAL: VokserOGgror

Så pene dere er da[:D]

[:D]Helt enig. Pen du også VokserOGgror.

ORIGINAL: PION

Få se bilde av deg også da[:D] 

her er jeg=) 

Få se bilde av deg også da[:D] 

Jeg har ingen bilder av meg, da må jeg ta et nå. Og jeg syns jeg ser ut som et spøkelse[&o] Skal se om jeg får det til.

Her er da et bilde av meg tatt kl 0100 om natta, helt rød rundt øynene jo. Sorry at jeg ikke har noe penere bilde[&o]. Skal prøve å bli flinkere til å få med meg på bilder. ( må legge til at jeg har ikke tatt på no sminke)

Her er da et bilde av meg tatt kl 0100 om natta, helt rød rundt øynene jo. Sorry at jeg ikke har noe penere bilde. Skal prøve å bli flinkere til å få med meg på bilder. ( må legge til at jeg har ikke tatt på no sminke)

syns det var et fint bilde jeg da [:)]

Her er da meg og sambo. Bildet er tatt under dåpen til Sigurd Johan. [:)]

Her er da et bilde av meg tatt kl 0100 om natta, helt rød rundt øynene jo. Sorry at jeg ikke har noe penere bilde[&o]. Skal prøve å bli flinkere til å få med meg på bilder. ( må legge til at jeg har ikke tatt på no sminke)

Men du ser jo bra ut. [:D] I tilfelle trenger du jo ingen sminke. Naturlig vakker! Dere er veldig pene alle sammen[:)] Morsomt å se hvem jeg  snakker med [:D]

litt gøy å se hvem vi prater med her ja[:)]
dette er meg...  litt mye sol inn fra siden der men..

her er oss alle tre hos fotografen for ca 1 mnd siden.

*BOJTE*

og her er bare meg, bildet er tatt i høst, når jeg hadde snuppa i magen.

*BOJTE*

her er meg[:)]

Her er jeg rett etter vi har vært på besøk til gutten vår på nyfødtavd... [:)]
VELDIG fornøgd!![:)][:)]

Back
Topp