Få se bilder av favorittplaggene dine

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
F

FrkOtilie

Guest
Har enda et stykke igjen før jeg passer de gamle klærne mine[:'(] og loffer enda rundt
i buksa jeg brukte da jeg gikk gravid (imponert over kvaliteten forresten hehe[8D])
Nærmer meg smått målet da, men tenkte å shoppe litt jeg kunne bruke i mellomtia[:)]

Så, vil gjerne ha litt inspirasjon[:D] (og elsker bildetråder, uansett hva dem er av hihi)

ORIGINAL: Lone_mor

du hadde jammen mange barn [:D][:D] ser for meg at jeg og kommer til å ennde der ja [:D]

har dessverre ingen bilder til deg, da jeg og ENDA tusler rundt i joggebukser fra graviditeten.. [:D][:D]

Hehe, ja[:)] Hun eldste er stedattra mi da, så har ikke født henne selv. Men vi er en stor familie[:)]
Kjempekoselig!

Har ei sånn yogapant, fra Victoriassecret, den er helt slitt nå, så må nok bestille ei ny[8D] 

Har ingen favorittklesplagg, føler jeg mangler masse klær for tiden... så har ingen bilder til deg.. men hjelper deg å dytte[;)]

Kan jeg spørre om hvor gammel du er HI? Du ser så ung ut og har allerede født 4 nydelige barn[:D]

tenkt leeenge på en slik tråd, for i slit sånn me å finne fine ting... for øyeblikket har i kun ensfarga sånn tynne gensra og hettegensra[:'(] har lyst på nokka KULT! så skriv kor dokker kjøpe ting hen og!! hehe[:D]

*lilla* : kor du har kjøpt den på 2,4 og 5 bilde hen?[:D]

vil se mer:)dette var gøy

ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka

Også liker jeg true religion jeansene da

woow, de var fine!!! hvor får man kjøpt de?[:)]

Har ei sånn yogapant, fra Victoriassecret, den er helt slitt nå, så må nok bestille ei ny[8D] 

Hvor bestiller du den?
Kunne tenkt meg en sånn til trening osv...[:D] Funker den til det?[8|]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Har ingen favorittklesplagg, føler jeg mangler masse klær for tiden... så har ingen bilder til deg.. men hjelper deg å dytte[;)]

Kan jeg spørre om hvor gammel du er HI? Du ser så ung ut og har allerede født 4 nydelige barn[:D]

Er 29 år[:)] Fikk eldstejenta rett før jeg ble 18[:D]

ORIGINAL: Blund

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

Også liker jeg true religion jeansene da

woow, de var fine!!! hvor får man kjøpt de?[:)]

Det lurer jeg også på???[:)]

Man kan bestille dem på www.revolveclothing.com (dem er litt dyre der da[&:])
Også selger dem noen True Religion jeans på www.tradera.se.

ORIGINAL: Englemafian

Har dilla på Ed Hardy for tiden, så dette er en av dressene jeg dasser rundt i[:D]

Den var tøff[:D] Så veldig god ut også!

ORIGINAL: Fyrste metall

Hvor bestiller du den?
Kunne tenkt meg en sånn til trening osv...[:D] Funker den til det?[8|]

Det er ei treningsbukse ja, den er kjempegod! Bestiller den på victoriassecret.com[:)]

http://www2.victoriassecret.com/commerce/onlineProductDisplay.vs?namespace=productDisplay&origin=onlineProductDisplay.jsp&event=display&prnbr=CK-206835&page=1&cgname=OSCLOACTZZZ&rfnbr=4701

Har dilla på Ed Hardy for tiden, så dette er en av dressene jeg dasser rundt i[:D]

Hvor har du bestilt denne hen!?

Denne slenger jeg rundt i hele dagen *elsk*

Å så elsker jeg denne kjolen

malin hvor har du kjøpt den buksa?

ORIGINAL: Hege og Dennis

Hvor har du bestilt denne hen!?

Jeg selger disse selv[:D] men er ikke lov å reklamere så[;)]kan sende deg en pm..

Back
Topp