få se bilde av

Martha2

Gift med forumet
neglene dine da!![:D][:D]
korte, lange,biter du? er du avhengig av manikyr? besvimer du om en knekker? tåler du å få litt skitt under de? ja jeg bør egentlig gå å legge meg men har visst litt lakenskrekk i dag..

Jeg biter og du får aldri se de.

Helt kortklipte... Hater dritt under neglene[&:]

eg og biter,ikkje lett og la ver. trur ikkje noken har lyst og sjå[:)]

Har etter 20 år som neglebiter endelig klart å slutte!! Så nå har jeg kortklipte,( fordel med baby i huset) ) og finere negler enn jeg noen gang har hatt.
Men nei, er ikke redd for å få skitt under dem :-)
Bilde?? Nei.... føler ikke helt for det... :-)

Har ikkje bilde, og gidder heller ikkje å ta [;)] Dei er halvlange, kan ikkje ha meir pga jobben (helsevesenet), biter ikkje. Kunne gjerne ha vert litt lenger, men ikkje kult å klore pasientar i tide og utide [8D] Og ja, når ein snakka om negler midt på natta så er det på tide på legge seg [;)] [8D]

ORIGINAL: Hulder

Har ikkje bilde, og gidder heller ikkje å ta [;)] Dei er halvlange, kan ikkje ha meir pga jobben (helsevesenet), biter ikkje. Kunne gjerne ha vert litt lenger, men ikkje kult å klore pasientar i tide og utide [8D] Og ja, når ein snakka om negler midt på natta så er det på tide på legge seg [;)] [8D]

hehe, er på vei no, ei som maser etter pupp her! go natt[8D][8D]

Jeg har særdeles stygge negler. Jeg har psoriasis under neglene, og lipper de helt ned når jeg får eksem under neglene, så jeg ser ut som jeg har bitt neglen ALT for langt ned. (men synes selv det er finere enn gule tykke vemmelige negler.)

nå er de nedklipte pga baby[8D]
men vanligvis har jeg lange med hvite tipper!
jeg biter ikke og jeg HATER skitt under neglene

Kan fortelle at mine er kjempesterke, brekker sjeldent.
Klipper de når de begynner å flise seg, og de vokser fort..
Helt naturlige, gidder ikke å lakke[:D] de er vel en 4-5mm fra fingertuppen nå ca..
Tror ikke jeg har bilde av de akkurat.. husker ikke hvor kameraet er heller[:D]
Men ikke redd for skitt under neglene, det finnes da såpe og vann[8D]

ORIGINAL: trudepude

Forsterkning med gele og fransk. Har alltid sånne negler,
og vært avhengig i noen år! [&:]

Ååååå, det er så fint! Hadde slik for noen år siden, over en lengre periode. Men hår og negler vokser ekstremt raskt på meg, så jeg måtte etterfylle så ofte og det ble alt for dyrt [&o]

jeg biter, har såååå lyst å slutte, men klarer det ikke.. blæ!

Back
Topp