idaN87 Glad i forumet 14 Sep 2009 #2 meg med håret ned.. syns ikke jeg har forandret meg så veeeldig mye[8D]
H Hyssamaia! Gift med forumet 14 Sep 2009 #5 Jeg har ikke bilder fra jeg var fjortiss på denne pc'n[8D] heldigvis.. hahaha nærmeste jeg kommer fjortiss er vel 16.. men det er ille nok.. høhøhøh
Jeg har ikke bilder fra jeg var fjortiss på denne pc'n[8D] heldigvis.. hahaha nærmeste jeg kommer fjortiss er vel 16.. men det er ille nok.. høhøhøh
P PippiLottis Elsker forumet 14 Sep 2009 #11 Skal hente gutten min i bhg og se om jeg finner noe når jeg kommer hjem sorry har ingen 14tiss bilder av meg her, de er hjemme hos mamma
Skal hente gutten min i bhg og se om jeg finner noe når jeg kommer hjem sorry har ingen 14tiss bilder av meg her, de er hjemme hos mamma
Snooki Bosatt på Babyverden Januarskatter 2015 14 Sep 2009 #13 Har to veldig dårlige webcam bilder fra når jeg var 15 år[:D][:D][:D][:D][:D] Helt sykt!
Arielle_ Forumet er livet VIP ❤ Aprilbarna19 ❤ 14 Sep 2009 #16 Jeg har ikke noen faktisk..ny data...=)
G guest10783 I'm an Aspie! What's your superpower? 14 Sep 2009 #17 Har bare to på denne maskinen. Omg flaut LIZZM.
Gregersen Forumet er livet 14 Sep 2009 #18 Jeg er så gammel at digitalkamera var ikke oppfunnet da jeg var fjortis [8D][:D]
F Febbis Gift med forumet 14 Sep 2009 #19 ORIGINAL: Lille Lu Jeg er så gammel at digitalkamera var ikke oppfunnet da jeg var fjortis [8D][:D] Samme her. Vi fløy rundt med engangskamera vi[8D]
ORIGINAL: Lille Lu Jeg er så gammel at digitalkamera var ikke oppfunnet da jeg var fjortis [8D][:D] Samme her. Vi fløy rundt med engangskamera vi[8D]
Burger Gift med forumet 14 Sep 2009 #20 ORIGINAL: Lille Lu Jeg er så gammel at digitalkamera var ikke oppfunnet da jeg var fjortis [8D][:D] sign.. [8D]
ORIGINAL: Lille Lu Jeg er så gammel at digitalkamera var ikke oppfunnet da jeg var fjortis [8D][:D] sign.. [8D]