Få se bilde av barnerommene, da!

Imogene

Forumet er livet
VIP
(Er så lite liv på interiørforumet, så jeg prøver meg her :-P)

Har du bilde av rommet/-ne til barnet/barna? 
Skal igang med å stæsje rommet til vesla i løpet av sommeren og er ute etter insiprasjon :)

Dytter da jeg er ute etter inspirasjon selv

Vi pusser opp begge gutta sine rom. Forhåpentligvis er gulvet lagt på storebror sitt i løpet av kvelden så kan legge ut bilder i morgen når alt er på plass =)

Vi pusser opp begge gutta sine rom. Forhåpentligvis er gulvet lagt på storebror sitt i løpet av kvelden så kan legge ut bilder i morgen når alt er på plass =)

Ps. Jeg søkte masse på google bilder som : blått barnerom, barnerom med køyeseng osv og fikk masse gode ideer.

Her er Leons rom:

Christian sitt rom:

Ikke så bra bilder da, men dere ser i hvert fall litt hvordan guttene har det :)

Angelicka, den hvite hylla du har på begge rommene, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Veldig koselige barnerom! :-)

1980 skrev:
Angelicka, den hvite hylla du har på begge rommene, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Veldig koselige barnerom! :-)

Tar meg friheten til å svare jeg, de er fra bohus.

~LillMi~ skrev:

1980 skrev:

Tar meg friheten til å svare jeg, de er fra bohus.

Fra Bohus ja. Serien heter Roommate :)

sånn så det ut før... vi har pusset opp nå, men jeg er ikke ferdig med hverken gardiner eller stæsjing, så det blir lite bilder av det....

Så fine rom! 
Stjeler noen idéer fra Dollface - ungene her har også skråtak på rommene.

Imogene skrev:
Så fine rom! 
Stjeler noen idéer fra Dollface - ungene her har også skråtak på rommene.

det er igrunn noe skikkelig dritt... T har jo så lyst på køyeseng men det går jo ikke.. og senga må jo bare stå akkurat der.. *sukk*

Drømmehuset mitt..... har stooooooooore barnerom med full takhøyde..

Gamle bilder, men er ca sånn det ser ut :) Lykke til med innredning av barnerom, det er så gøy!

Back
Topp