Få se babyen din:)

Emiliemamma

Gift med forumet
Februar 2014 - Skjult forum
Desemberskatter 2016
Hadde vært så hyggelig å se bilde av barn, kanskje mor og barn? Om man ikke ønsker å legge ut bilde av barnet forstår jeg jo det:) men hadde vært hyggelig å se:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Der ligger en tråd under bilder med bilder av nurkene ;)

Februar-14 mamma <3

Ellers er det mange bilder inne på skjult gruppe, så er bare å begynne å jobbe for å få tilgang der :D

Februar-14 mamma <3

Ok.. Viste ikke at det fantes:)

Hvordan finner man skjult gruppe? :)

Under de festa trådene på toppen er det en tråd som heter noe i duren " februar 2014 har fått skjult gruppe! Sjekk om du kan få tilgang". Der står kriteriene og fremgangsmåten for å få tilgang :) litt usikker på hvor aktiv hun som er tilgangsansvarlig er da..

Februar-14 mamma <3

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til meg (Forumansvarlig) hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- send pm til tilgangsansvarlig tiia85 og deretter følger du stegene nedenfor.

Det ligger en egen topptråd inne på den skjulte gruppen som viser hvem som er medlem.

OBS. Det kan ta noe tid før du får tilgang etter du har bedt om tilgang. Den første moderatoren som ser du har bedt om tilgang vil enten gi deg tilgang eller sende deg pm som forteller at du ikke oppfyller kriteriene.

Hvis du får tilgang vil du opp en ekstra gruppe ovenfor terminforumet i lag med gruppene "lukket rom", "våre bilder" og "våre dagbøker".

Februar-14 mamma <3

Jeg skjønner ikkenoe jeg, finner ikke ut av det :/

Regner med du har over 50 innlegg her inne, og nick har du jo. Står du på terminlista? Hvis ikke må du skrive opp på den tråden når du hadde termin. Når du da er satt opp på terminlista kan du sende en pm til tiia85 og be om tilgang til den skjulte gruppa. Litt tungvint system, men det er fordi at ikke kreti og pleti skal kunne komme inn på skjult (da hadde jo hensikten vært borte).

Februar-14 mamma <3

Dere kan også ta kontakt med meg, om det er noe dere lurer på. :) Er innom så og si hver dag ;)
BMC får dessuten tak i meg rimelig fort sånn utenom også =)

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp