Få nr 2, eller vente?

• Trådstarter Trådstarter jente_20
  • Opprettet Opprettet
J

jente_20

Guest
Vi har en 2 åring fra før. Både jeg og barnefar er usikker på om vi vil ha en til eller når. Når vi diskuterer kan han en dag si: greit! Vi lager en til. Andre dager sier han at han vil vente. Vil ikke ha så stor aldersforskjell på barna eller enebarn. Samtidig er jeg bare 20 år så jeg har god tid.

Burde vel vente til vi VET at vi vil ha nr 2? Noen meninger?:)

Jeg ville snakket litt dypere om det; hvorfor svarer han bare "greit!"? Hva tenker han egentlig om det å få en til? Er han fortsatt veldig sliten av barnet og trenger litt mer tid? Jeg ville følgt magefølelsen egentlig. Det pleier å lønne seg. Sier magefølelsen at det lønner seg å få nr 2 nå eller vente en stund til?

Magefølelsen sier at jeg er usikker, så det er vanskelig. Vi er litt slitne om dagene, så det er sikkert fornuftig å vente litt.

Jeg har ikke vokst opp med søsken som er tett i alder og savnet det litt, så jeg ønsker det veldig for barnet vi har. Er ingen små barn i familien, de er 6 år og eldre. Han må jo ha en lekekamerat å vokse opp med tenker jeg :P

Veldigt kjekt med 2 tetta barn, men og viktigt att ni snakkar om det. Og att begge e klar før nr2.

Magefølelsen sier at jeg er usikker, så det er vanskelig. Vi er litt slitne om dagene, så det er sikkert fornuftig å vente litt.

Jeg har ikke vokst opp med søsken som er tett i alder og savnet det litt, så jeg ønsker det veldig for barnet vi har. Er ingen små barn i familien, de er 6 år og eldre. Han må jo ha en lekekamerat å vokse opp med tenker jeg :P
2 tette får dere ikke nå uansett :) her er det nesten 5 år imellom og jeg tror faktisk at det kommer til å fungere veldig fint når hun på 5 blir større.
Er dere usikker, ville jeg uansett ventet. Du er bare 20 år. Skader ikke å vente 6 mnd eller 1 år :)

Kjør på tenker jeg:) min samboer er slik! Å han er sånn at det nye virker skummelt å slitsomt, men når vi først har havnet i det, så løser det seg å ting har ikke kunne vært annerledes :D nå venter vi nr 3! Langt i fra planlagt når storebror er 4,5 å lillesøster er 3:p men det går dette å:)

Back
Topp