Få/lite symptomer

GunnElise

Flørter med forumet
Jeg har litt ømme bryster, ellers merker jeg ingenting. Og det synes jeg jo er litt skummelt. Stadig sniker tanken seg på, at det ikke er noe liv der mer. Flere med veldig få symptomer? Er 6+0 .

Kun dårlig energi og veldig sulten her. Hadde det likt med de andre to :)

Litt småkvalm og murringer innimellom, men svært lite

Jeg hadde nesten ingen symptomer i forrige svangerskap. Mot uke 12 merket jeg tendenser til treg mage, og det var egentlig det. Sånn var det resten av svangerskapet også, og jeg fikk ikke mer ubehag før jeg gikk inn i fødsel[emoji85] Men huff, jeg kan huske at jeg var konstant engstelig for at det ikke var liv i magen[emoji29] Like slitsomt å være så mye engstelig som å ha masse symptomer slik jeg har denne gangen.

Jeg har også få symptomer og er 9+0 i dag. Er kun litt mer sliten enn normalt(må slappe av litt etter jobb) og tregere i magen enn normalt. Har vært litt småkvalm til tider noen dager i perioden 7-9 uker, men ikke så gale at jeg ikke har fungert normalt[emoji6] Tror ikke du trenger å stresse!

Med første mann hadde jeg kun litt ømme bryster. Tenkte da med nr 2 og nå nr 3 at dette kom jo til å gå lekende lett, det gjorde det jo første gang.
Men den gang nei, kvalme og oppkast i begge to.
Så tror ikke du trenger å bekymre deg ;) ingen svangerskap er like, og nyt det...kan godt være du får mere symptomer etterhvert.

Med førstemann hadde jeg nesten ingen symptomer, bare ekstrem luktesans og litt ekstra trøtt, da savnet jeg å ha symptomer. Nå med nr 2 er det helt motsatt, dødsliten og utrolig kvalm! Ser bare for meg hvordan dette kommer til å bli fremover.. Spørs om jeg får igjen nå for alle symptomene jeg ikke hadde med nr 1 ;)

Trøtt, småkvalm på morraen og lite matlyst. Bare litt stikking i brystene, men regner med det bare er begynnelsen, iallefall har det vært sånn de to andre gangene. Bekymrer meg ikke foreløpig.

Med første mann hadde jeg kun litt ømme bryster. Tenkte da med nr 2 og nå nr 3 at dette kom jo til å gå lekende lett, det gjorde det jo første gang.
Men den gang nei, kvalme og oppkast i begge to.
Så tror ikke du trenger å bekymre deg ;) ingen svangerskap er like, og nyt det...kan godt være du får mere symptomer etterhvert.
Har det hatt noen sammenheng med kjønn for din del? Altså kvalmen?

7+2 og kun litt ømme bryst, litt voksesmerter eller hva jeg kan kalle det i livmor om kveldene, og våkner en gang pr natt for å tisse.

Trenger ikke være så mye symptomer. Selv om man finner en lang liste når man googler så har ikke alle gravide alle symptomene :). Ømme bryster og mye murring her. Og blir veldig kvalm når jeg er sulten. Ellers lite.

Back
Topp