få ikke puuuuuuuuuuuste....

Marielly

Elsker forumet
Ja, da var det allså et faktum! Jeg er 5+4 og buksene passer neste ikke lengre!!!!

Sitter i sofaen nå, med yndlingsbuksa mi( som tilåmed er 1 str for stor),
og jeg får ikke puuuuusteeeee!!!! Strammer helt sykt rundt magen!!!
Heldigvis bruker jeg mest tights da, så redder meg vell inn litt der!

Sist måtte begynne med mammabukser i uke 8, så vi får se nå da, om jeg må takke farvell til buksene mine alderede nå! Humf! Føler meg litt snytt!!!
(akkurat kjøpt meg mange nye bukser)... BLÆ!!!

Enn dere jenter, begynner det å bli trangt?

Bare sånn psykisk sett så vil jeg ikke gå med dongeri lenger...[8D]

ikke direkte trang, men jeg merker at det har skjedd noe... forrige gang gikk det mye i tights også hadde jeg ei pen bukse jeg brukte mye, men denne gangen nekter jeg å bli sykmeldt i 6 mndr - så her skal det kjøpes klær.. har kjøpt noen flotte nye topper som kan holde hemmeligheten skjult noen måneder til, men har fundert på å få kjøpt noen mammabukser også, med lavt liv... får fnatt av slike med høyt liv...

åhneida, disse buksene mine skal vare LENGE enda! DET har eg bestemt[:D]

Sist gjekk eg med dongeribuksene mine svangerskapet ut (fødte 1 uke over tida). tok bare ett hårstrikk i knappehullet og festa det der, så gjekk det så fint, og samme kommer eg til å gjøre denne gangen[:)] 

Men enn sålenge, så passer di perfekt enda[:)]

Gore-tex buksa som jeg bruker mye i jobb, passer IKKE lengre. heldigvis funker glidelåsen ganske bra, så de henger på ennå.

Dongeribuksene GÅR igjen, men behagelig er det ikke! Får skaffe meg litt knappeulls-strikk å hjelpe dem med fremover.

Har heldigvis et par mammatights etter en venninne, og et par bukser med lavere liv som fortsatt kan brukes. Og Lillesøsteren min skal finne frem sine gamle mammabukser til meg snart.

Alt jeg brukte under forrige svangerskap har blitt for stort i mellomtiden, så her må det investeres i nytt.

ORIGINAL: ~Roskva~

Gore-tex buksa som jeg bruker mye i jobb, passer IKKE lengre. heldigvis funker glidelåsen ganske bra, så de henger på ennå.

Dongeribuksene GÅR igjen, men behagelig er det ikke! Får skaffe meg litt knappeulls-strikk å hjelpe dem med fremover.

Har heldigvis et par mammatights etter en venninne, og et par bukser med lavere liv som fortsatt kan brukes. Og Lillesøsteren min skal finne frem sine gamle mammabukser til meg snart.

Alt jeg brukte under forrige svangerskap har blitt for stort i mellomtiden, så her må det investeres i nytt.

Hahaha, da har vi motsatt problem :P Har en masse fine mammaklær i small som jeg aldri i verden får på meg denne gangen så jeg må kjøpe større :P

Back
Topp