Få gratis spedbarnsforsikring - klikk her!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Det er mye vi skal igjennom, de første seks månedene med et nytt, lite menneske. Vi gjør det lille vi kan for å forberede oss på alt det nye. Men hva med det som gjør oss usikre og utrygge?

Spenning, nattevåk, nye bekymringer – og uendelig mange lykkeøyeblikk. Nybakte foreldre har mange ting de lurer på. Det kan være godt å ha en fagperson å henvende seg til når man trenger det.

Noen å spørre om alt du lurer på
– Hos oss i Gjensidige har vi en telefontjeneste inkludert i spedbarnsforsikringen. Dit kan foreldre ringe og få snakke med noen om alt de måtte lure på, enten det gjelder amming, soving, kolikk eller feber, sier Camilla Korsvik, ansvarlig for barneforsikring i Gjensidige. – Det gir en ekstra trygghet å kunne ringe noen utenom vanlig åpningstid hos helsesøster og fastlege, legger hun til.

Les hele artikkelen her

Har du forsikret babyen din?

Baby 0-3 mnd.png

Ja, ulykke og ufør forsikring gjennom LO/sparebanken1

Hadde de bare hatt et tilbud til de premature og dysmature.
Enig.

Mine er ikke premature, men hadde for lav fødselsvekt til å kunne forsikres.

Enig.

Mine er ikke premature, men hadde for lav fødselsvekt til å kunne forsikres.
Det er leit. Kunne heller betalt litt mer, grunnet høyere risiko.

Min datter er prematur og dysmatur, og vi må søke igjen da hun er 4 år.

Skal forsøke hos ACE, har hørt at man kommer igjennom der!

Mine er forsikret gjennom storebrand. Tidligere hos Gjensidige, men så fikk storebrand bedre vilkår til rimeligere pris.

Vi hadde gratis spedbarn forsikring hos Gjensidige sist til 6 mnd :) så flyttet vi forsikringen når tiden var ferdig :)

Vi hadde gratis spedbarn forsikring hos Gjensidige sist til 6 mnd :) så flyttet vi forsikringen når tiden var ferdig :)

Prøver å lese om det, står at det er gratis og uten forpliktelser. Hvor er haken? Oppdaget du noen ulemper som har prøvd den før? Tenker at de vil ringe ofte og mase om andre forsikringer osv?

Prøver å lese om det, står at det er gratis og uten forpliktelser. Hvor er haken? Oppdaget du noen ulemper som har prøvd den før? Tenker at de vil ringe ofte og mase om andre forsikringer osv?
De ringte aldri og forsikringen opphørte når han var 6 mnd. Jeg hadde en forsikring der fra før av da. Men opplevde ingen ulemper

Har i Storebrand pga bedre vilkår :) samboer bestilte visst også gratis spedbarnsforsikring der, til lillebror i magen

Har i Storebrand pga bedre vilkår :) samboer bestilte visst også gratis spedbarnsforsikring der, til lillebror i magen
Hvilke bedre vilkår da? Har ikke satt meg så mye inn i dette egentlig. Trodde ikke det var noe poeng jeg å forsikre barna. Får man ikke hjelp av nav og slikt om det skjer noe da?

Back
Topp