Få fram signatur??

MsRose

Forelsket i forumet
Hei!
Har forsøkt meg på å lage meg en signatur... men ser ikke ut til at jeg får den fram.. noen tips til hva jeg gjør feil???

Hmm... d hjalp ikke.. men takk skal du ha for tipset [;)]

Du bruker kanskje feil adresse.. er det flere å velge mellom??

ja, det er en som det står url på og en som det står embed... har prøvd begge, men det funker ikke... hmmm... kanskje jeg må prøve å lage en annen på en annen side, noen gode forslag til sider?

prøv å høyreklikk på signaturbilde og klikk på egenskaper...deretter kopierer du url adr og limer den inn i signaturen din,så skriver du bak[:)]el er d dette du har gjort?

Eg pleier å lasta opp bilder på www.imageshack.us. Etter å ha lasta opp kopierer eg den linken som er "direct link to image".

Tusen takk for hjelpa jenter [;)] Har prøvd begge linkene som jeg fant, men ingen funker, har prøvd å gjøre det mindre (tenkte d var for stort), men ingenting av det har funket.. skal prøve videre i morgen med rådene jeg har fått fra dere, får prøve en annen side rett og slett...
Skal nok få det til, gir ikke opp så lett [;)]

Jippi! Fungerer!!![:)] Takk Vestlandsjento for linken [;)]

Du klarte det jo du [;)] Flinka!

Kjempe fin signatur. [:)]

Takk takk... var ikke så enkelt som jeg hadde trodd d der..hehe..
Skal fikse litt på teksten, ser nå at det ikke ble helt slik jeg ville ha d.. ikke verst til å være første forsøket..hihi.. [:)]

Bildet er vårt eget, tatt på vår første ferie sammen [;)]

Så herlig bilde[:)]

Kjempefint bilde og signatur[:)][:)]

Takk [:)]

Back
Topp