Få flere barn eller ikke?

1. må vel få mannen med på det;) helse og overskudd må du kjenne på, klarer du en til og hvordan vil det så bli? Risikoen for abort å sykt barn kan jo skje uavhengig av alder og. Mine barn syns det er evig nokk med de fire , var overhode ikke intr i en til , spesielt når de er blitt så store , men som jeg sa til de at det er opp til oss , er vi som skal ta vare på den, ikke dem . Tiden strekker vel til om det er en til , de andre blir jo større . Å alle rundt meg syns fire barn er mye så er helt sikker på de synes 5 er alt for mye haha men nå blir det sånn :) gjør det som passer for dere ❤️har dere tid og overskudd så kjør på

Takk for svar, ja først og fremst må eg snakke med mannen ja ;) Har de fire eldste dine same far som den i magen? Kva gjorde at dokke venta så lenge med nr.5? Og har du hatt lyst på nr.5 lenge?

Samme far på alle :) var egentlig ferdig, fikk nokk en periode da alle var små , mye arbeid ! Så gikk årene og jeg har vært veldig av og på om jeg orker en runde til, har det så lettvint nå når alle er store å ikke trenger barnevakt , besteforeldre i nærheten som mer en gjerne har barna på både overnatting å ferie å flere ganger i uka ! Så livet er egentlig behagelig nå! Men så innimellom blir jeg baby syk da flere av mine venninner fikk nr 3 og 4 i fjor , å da bestemte jeg meg skal jeg ha flere så må jeg nesten gjøre det! Så har jeg gådd skole og ville bli ferdig med videre utdanningen , nå har jeg egt søkt skole igjenn fra høsten så får se ! D klaffet på første pp så da måtte jeg jo bare la det stå til, men følelsene har vært veldig ambivalent denne gangen ! Om dette var så lurt og om det var rette valget! Men nå blir det sånn så jeg får bare håpe det går fint :)

Så lenge mannen din er med på det, så er det ingen av neiene ellers som egentlig har noe å si, så lenge dere er friske nok. Er minst tre til på forumet som venter eller prøver på nr. 7! Vi har bare tre, men hadde gjerne hatt flere om livssituasjonen var annerledes. :)

Back
Topp