få fødselen igang!!!!

Milla-84

Flørter med forumet
var på sykehuiset i går og besøkte venninden min som akkurat har fått en nydelig liten gutt, og da snakket jeg med en lege der som sa at det beste tipset å gi gravide for å strate fødsel er å ha sex... ja kjære deg sa jeg det skulle da ikke være noe problem det BORTSETT FRA AT JEG HAR IKKE LYST PÅ SAMBOEREN AKKURAT NÅ!!! da lo han så han skrek omtrent..men har noen der ute noen andre råd??

Tror jeg har prøvd det meste nå[&:] Sex, lakserende olje, klyster, hopping, husarbeid, typen har t.o.m prøvd å dra i livmortappen, men nei... Tror ikke nurke har planer om å komme av den grunn jeg.... Må nokk bare vente i spenning å se, kommer vel når den er klar for det[;)]

Men huff..... lei av å vente nå!!!!!!![:o]

Hei [:)]

He he jeg ser det er fler som er utålmodige nå!!
Jeg er så lei nå!! [:'(]
Natt til mandag var jeg på sykehuset fordi jeg syntes babyen hadde vært så rolig hele dagen, og da han/hun var like rolig/slapp sent på kveld når det vanligvis er som mest liv der. Ble jeg litt bekymret. Men alt var heldigvis bra med den lille. [:D]
Og da jordmora kikket på ctg testen så hun på kynnerene og sa de var regelmessige så jeg skulle ikke se bort fra at det var en sped start på en fødsel! Men jeg går da her ennå å vagger[:@] Håper virkelig det blir noe fortgang på ting nå, for i natt har jeg nesten ikke sovet, har hatt mens murringer i hele natt, og rier med alt fra 4 min til 15 min i mellom. får vel glede mannen min med litt sex i kveld,selv om lysten ikke er like stor hos meg. he he[;)]

Hei Toveli6,

Du må jo bare si til mannen din at sex når man er gravid er helt ufarlig!

Forøvrig fant jeg dette på nettet som kanskje kan hjelpe de som vil ha fortgang:

Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel

"Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere."

Verdt å prøve!!?! [;)]

[:D] må bare smile når jeg leser disse innleggene...
husker så godt hvordan det var!
var så dum at jeg trudde ungen skulle komme før, men nei... ble mye sex på slutten, ja! ikke at det hjalp så mye, men var bedre enn å løpe i trapper eller vaske husvask...
måtte vente i 11 dager over termin, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves!
håper det blir min tur snart igjen.....

Det som er med sex er jo at det er et stoff i sæden,som ofte kan hjelpe til med å modne mormunn...
Men hjelper ikke alle![8|]
Det som har hjelpa meg med tidligere fødsel er å pusse opp,så om dere kjenner noen som holder på å pusse opp- løp å stå på i et par timer...
Ellers har jeg hørt mange har fått sving i sakene ved å kjøre en skikkelig lande tur på humpete vei- hvor resultatet rett og slett har vært at vannet har gått![;)]
Så det er jo et par forslag til dere som er veldig utolmodige...
Lykke til!!![8D]

Back
Topp