Få ett personlig leverposteilokk

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Artig. Tok det lang tid før det kom?

har oxo fått :) stor stas :) tok bare noen dager fra vi sendte inn til det kom i posten! :) men det stod at det kunne ta litt tid dersom det var stor pågang..

Æsj, så dumt at man må kjøpe leverpostei for å få det... De passer jo til Svolværpostei-boksene også :P

*Meya* skrev:
Æsj, så dumt at man må kjøpe leverpostei for å få det... De passer jo til Svolværpostei-boksene også :P

man "må" egentlig ikke--

¤Sunshine¤ skrev:

*Meya* skrev:

man "må" egentlig ikke--

Nei oppdaget det :P 

De er jo kjempekule, men vi spiser ikke den leverposteien, og det er kanskje litt dust å ha et sånt lokk å bruke på ingenting

Morsom greie, bortsett fra at mat ikke skal oppbevares i hermetikken etter den er åpnet.

Morellskatten skrev:
De er jo kjempekule, men vi spiser ikke den leverposteien, og det er kanskje litt dust å ha et sånt lokk å bruke på ingenting

Moderator Tamara skrev:
Artig. Tok det lang tid før det kom?

Nei!:) Bare et par dager kanskje?

tenkte jeg skulle lage et med papegøya mi jeg.

Vi fikk det lokket for et par uker siden, og har vært veldig stas for pjokken her. Moro med leverpostei med bilde av han på...eller oveve postei som han kaller det nå :P

Har bestilt et jeg også, med bilde av storebror. Han elsker den leverposteien og vil nok synes det er superstas med bilde av seg selv på :) 

Oppdrag Nemo skrev:
Morsom greie, bortsett fra at mat ikke skal oppbevares i hermetikken etter den er åpnet.

hvorfor ikke?

Har bestilt med bilde av Liam, så utrolig fint ut på "visninga" så håper det blir like bra ferdig produsert  må nok lage med de andre ungene også, får kjøpe litt mer leverpostei først, vil ikke jukse og her går det MYE leverpostei så det går bra 

Back
Topp