Få eller ingen svangerskapssymptomer.. Anyone?

Millajenta,venter nr3.

Flørter med forumet
Har veldig lite symptomer på å være gravid, kun ømme/ vonde bryster og trøtthet, begynner nesten å lure på om jeg virkelig er gravid.. :/ Flere som har det sånn?

Ja:) men har bikka 12 uker da:)

Kun større pupper ellers ingen tegn. Nesten så jeg tror mer at de finner en cyste e l. på ultralyd i kveld....

Ja, samme her - få/lite symptomer og det har jeg hatt hele veien. Er nå over 12 uker og vært på ultralyd, så har fått bekreftet alt er ok. Det er veldig forskjellig hvordan man opplever en graviditet, noen får få/ingen symptomer, andre får "alle".

Jeg har det akkurat likt som deg!
Hadde ingen fler plager sist heller, kun kynnere siste 4 mnd :) får nok bare nyte det

Har det sånn jeg også:)
Kun småting, som mye trøtt og ømme bryst,kviser og annet rusk.

Ellers i tipp topp form, ingen mage, ingen ubehag.
Måtte dette vare:):):)

Mitt første svangerskap var slik, var kun litt trøtt og ømme pupper. Denne gangen derimot har jeg fått alt tror jeg... Må si jeg koste meg mer med å være gravid sist. Men forstår bekymringen din, bestilte tidlig ultralyd sist for å være sikker på at alt var greit.

Veldig lite symptomer her også: Mye utflod, oppblåst, til tider mer trøtt og sliten. Også stikker det litt i brystene av og til. Fikk bekreftet liv ved 8 uker, men tror jeg må ha en UL ved 12 også :)

Samme her, har hatt lite hele veien. Er 11+6 i dag. Ømme og større pupper og trøtthet. Og veldig oppblåst:) Var på TUL fredag, sprellen krabbat der inne:)

Akkurat det samme her og, kun ømme pupper og veldig trøtt :) og jeg var gravid gitt.. Slapp helt av, alt er nok i orden :) vi er bare litt ekstra heldige :D

har så vidt noen symptomer,kanskje brystvortene er litt ømme.puppene er faktisk tilbake til normalstørrelse.ferdig med første trimester og ferdig med kvalme og oppkast.nesten så jeg lurer på om det er noe galt...

Jeg har sluppet unna nesten alle symptomer, bortsett fra å være trøtt og blir fort andpusten. Vi var på ultralyd på torsdag og fikk se en sprell levende baby på skjermen, så er jo gravid likevel. Jeg trodde nesten ikke jeg var gravid før jeg fikk se det selv. Er 12 + 6 dager.

Jeg er 12+2 i dag og kommer ikke til å tro at jeg er gravid før tidlig ul om tre dager bekrefter at alt er bra. Alt var bra i uke 9, men uten symptomer eller tegn til å kjenne noe mage/livmor går det ikke opp for meg...

Ehm...kanskje jeg ikke er kvitt kvalme og oppkast allikevel...den kom snikende sakte men sikkert tilbake nå :sick006

jaja ,glad jeg slapp unna noen uker i alle fall.er samtidig lettet da jeg begynte å lure på om det var noe som ikke stemte.

Back
Topp