Få eggposer

Masie

Betatt av forumet
Hei :)

Var på UL i dag.... Fant kun 2 eggposer :(

Skal øke Menopur fra 225 IE til 250 IE og Puregon fra 100 IE til 150 IE.
Så blir det ny UL på mandag.

Noen fler som har hatt så få eggposer og fått fler på neste UL ???
Kjenner jeg er litt nervøs for at det blir avbrutt forsøk nå :(

Jeg hadde bare to, de to ble tatt ut på onsdagen, ett satt inn i dag og det andre dyrkes til blasto før frys :) ikke alltid antallet som er viktig, men kvaliteten :)

Jeg hadde bare to, de to ble tatt ut på onsdagen, ett satt inn i dag og det andre dyrkes til blasto før frys :) ikke alltid antallet som er viktig, men kvaliteten :)

Puh... skummelt å google og se at mange har opptil 15 - 16 egg !!!
Men du hadde to eggposer som de så på UL og ett egg i hver pose eller?
Husker du str på eggposene?

Lykketil som ruger iallefall , så koselig :Heartred

Hvis det er noen trøst, antall egg trenger virkelig ikke ha noe å si. :) Jeg fikk ut 18 egg første runde som ble til 8 perfekte embryo. Ingen av disse ble til en baby. Siste forsøket hadde vi vesentlig færre egg, og da ble det baby! Kvalitet foran kvantitet! :)

:) Absolutt en trøst :)

Men husler du hvor mange eggposer du hadde på UL da ? Det kan jo være fler egg i en pose og det kan være tomt, så er litt spendt :nailbiting: men det ser man sikkert ikke før evt uttak uansett da :)

De fant ett egg i hver av posene ja :) at man har eggposer betyr ikke at det er modne egg i dem :) så jeg har troa på få, men gode egg :D men skulle jo selvfølgelig hatt fler "sjanser", samtidig så skal det jo bare ett egg til :) og i Porsgrunn tar de ut det som har vokst :) forrige fredag var de 1.2, hadde ny ul nå på mandag IG da var de på 1.7/1.8. Så de vokste fort de siste dagene :)
Tusen takk :)

:) Absolutt en trøst :)

Men husler du hvor mange eggposer du hadde på UL da ? Det kan jo være fler egg i en pose og det kan være tomt, så er litt spendt :nailbiting: men det ser man sikkert ikke før evt uttak uansett da :)
De klarte ikke å telle alle på UL, men mener de estimerte rundt 16. Vanskelig å telle når det er så mange... Man ser ikke eggene før på uttaket nei, så det er jo vanskelig å forutse.
Aller helst får du i alle fall to fine egg. :) ønsker deg masse lykke til, for noen spennende dager! :)

De fant ett egg i hver av posene ja :) at man har eggposer betyr ikke at det er modne egg i dem :) så jeg har troa på få, men gode egg :D men skulle jo selvfølgelig hatt fler "sjanser", samtidig så skal det jo bare ett egg til :) og i Porsgrunn tar de ut det som har vokst :) forrige fredag var de 1.2, hadde ny ul nå på mandag IG da var de på 1.7/1.8. Så de vokste fort de siste dagene :)

PUH.... Nok en gang lettet for da var det ikke stor forskjell på våre , så da satser jeg på at de vokser like mye som dine og nok frem til mandag :) :) :)

Tusen takk for lykkeønskninger :)

PUH.... Nok en gang lettet for da var det ikke stor forskjell på våre , så da satser jeg på at de vokser like mye som dine og nok frem til mandag :) :) :)

Tusen takk for lykkeønskninger :)

De klarte ikke å telle alle på UL, men mener de estimerte rundt 16. Vanskelig å telle når det er så mange... Man ser ikke eggene før på uttaket nei, så det er jo vanskelig å forutse.
Aller helst får du i alle fall to fine egg. :) ønsker deg masse lykke til, for noen spennende dager! :)

Får håpe det 2egg holder i massevis for meg :) :)

Må stadig innom her for å roe meg selv ;) Er så spendt på UL på mandag !!!

Blir litt mer avslappa av å se at det kan gå med få egg:Heartred

På de to siste forsøkene så viste UL 2 egg og 5 ble hentet ut. Nå siste forsøket viste ul 7 egg og 9 ble hentet ut. Lykke til :)

På de to siste forsøkene så viste UL 2 egg og 5 ble hentet ut. Nå siste forsøket viste ul 7 egg og 9 ble hentet ut. Lykke til :)

Tusen takk
Spennende, time 09.15 i morra tidlig

Hei! Er ikke innom her så ofte lenger, men må bare skrive til deg at jeg fikk maxdose (450ie) i 5 omganger før jeg ble gravid med lillebror. Hadde ett og to egg, men det holder så lenge kvaliteten er bra. Masse lykke til, jeg er nå mor til to og veldig glad, men må innom her og heie litt iblant

Back
Topp