Få ditt beste råd...

minime2?

Forelsket i forumet
mot forkjølelse...?
Jeg må bli frisk nå, har alt for mye på tapeten denne uken til å sitte her med tette bihuler, og et hode jeg føler kan falle av når som helst....[:'(]

Stakkars meg...[:(]

[;)]

Ps ; jeg har allerede drukket to kopper med solbærtoddy i dag, og sovet en del..

ta masse hvitløkstabletter ;D det gjør mamman min hver gang hun blir forskjølet og det går over med en gang :)

Ganske sært, men funker:

2 dl olivenolje
4 fedd hvitløk, finhakket
15 dråper eucaluptusolje
5 dråper lavendelolje

Bland sammen og la trekke i en time og to. Deretter: Del blandingen i 2 brødposer (bruk dobble poser) og TRE DEM PÅ BEINA og sett en strikk oppe. Ta på ullsokker og nyt livet i 1 time ++. Vask deretter beina godt i et fotbad. Lukter pest men funker som bare rakkern!

ps: for ekstra effekt, putt en liten hvitløksbåt i hvert nesebor men du sitter der og ser lur ut[;)]

Har prøvd kuren flere ganger og blitt frisk! Redda sydenturen her for et par år siden.

kjøp fersk ingefærrot, skjær av en god terning i mindre biter, ha det i et stort vannglass og hell kokende vann over.

Neste gang du er i sverige er det lurt å kjøpe c-vit brusetabeletter der. De er mye sterkere enn dem man får kjøpt i Norge. Bra for immunforsvaret, og endsa bedre, bra for urinveiene.

God bedring, her er mann og baby forkjølet og sutrete!

Tigerbalsam under nesen løsner det meste - og får bihulene til å hoppe på plass :D
ORIGINAL: Tingeling2010

mot forkjølelse...?
Jeg må bli frisk nå, har alt for mye på tapeten denne uken til å sitte her med tette bihuler, og et hode jeg føler kan falle av når som helst....[:'(]

Stakkars meg...[:(]

[;)]

Ps ; jeg har allerede drukket to kopper med solbærtoddy i dag, og sovet en del..

vis du er tett i nesen so kan du prøve nesespray med menthol,har høyrt att mange blør naseblo etter å brukt den.Eg gjore ikkje da...:)

CITROSEPT - grapefruktkjerneekstrakt. Fås på helsekost, helt genial[:D] blandes i appelsinjuice

Back
Topp