Få barn

• Trådstarter Trådstarter Bkno9961672
  • Opprettet Opprettet
Tror ikke det har så mye å si. Det er mest flaks. Hehe. Timing er vel mer viktig. Nytter ikke være super fertil om du ikke treffer riktig :P

Men hvis man timer det riktig, og er veldig fertil, så sitter kanskje spiren raskere/oftere ? :)

Tror ikke det har så mye å si. Det er mest flaks. Hehe. Timing er vel mer viktig. Nytter ikke være super fertil om du ikke treffer riktig :P
Det hjelper ofte lite med god timing dersom fertiliteten er lav også...

Ja, det vil jeg da si.

Det er nok timing, flaks og at kroppen din er klar for det. Vi har fått ett barn og manne har sjekka seg. Skal ikke være noe problem med å bli gravid her. Men blir det ikke for det.

En blanding av fertilitet og flaks og rett timing :)

Jeg ville jo sagt det da. Sitter selv her med 3 gutter, ingen av dem er planlagt. Har blitt gravid når jeg skulle bytte prevensjonsmidler/merker. Vi var vel litt uforsiktige, men jeg lurer fælt på om vi bare har hatt skikkelig flaks(sånn sett i etterkant når jeg har fått disse flotte barna mine), eller om jeg blir veldig lett gravid. Har fått satt inn p-stav nå da, så jeg ikke skal gå på samme "smellen" igjen :p

Jeg ville jo sagt det da. Sitter selv her med 3 gutter, ingen av dem er planlagt. Har blitt gravid når jeg skulle bytte prevensjonsmidler/merker. Vi var vel litt uforsiktige, men jeg lurer fælt på om vi bare har hatt skikkelig flaks(sånn sett i etterkant når jeg har fått disse flotte barna mine), eller om jeg blir veldig lett gravid. Har fått satt inn p-stav nå da, så jeg ikke skal gå på samme "smellen" igjen :p
Signerer alt her! :p

Bare tør ikke pstav (redd "inngrepet" , nåler (bedøvelse) og det å ha noe i armen :p ) så ble anbefalt pring..

Sæden gjør ikke at egget løsner.

I den grad sex påvirker eggløsningen, og da er ser hennes orgasme, er det snakk om å fremskynde der kanskje en time eller to.

Der er hormoner i hennes kropp som styrer el.

Sæden gjør ikke at egget løsner.

I den grad sex påvirker eggløsningen, og da er ser hennes orgasme, er det snakk om å fremskynde der kanskje en time eller to.

Der er hormoner i hennes kropp som styrer el.
.

Last edited by a moderator:
Det er vell mye timing også ja, jeg er ikke noen ekspert :p vi begynte å snakke om å få barn for en stund siden, og jeg sluttet på pillen uten at vi gjorde noe spesielt så leste jeg litt om eggløsning osv. Så første gangen vi prøvde så satt den. Ingen av oss har sjekket seg, så om vi er veldig fertile eller at det er flaks vet jeg ikke :p

Det er vell mye timing også ja, jeg er ikke noen ekspert :p vi begynte å snakke om å få barn for en stund siden, og jeg sluttet på pillen uten at vi gjorde noe spesielt så leste jeg litt om eggløsning osv. Så første gangen vi prøvde så satt den. Ingen av oss har sjekket seg, så om vi er veldig fertile eller at det er flaks vet jeg ikke :p
.

Last edited by a moderator:
Så å si akkurat som oss. Det er jo gøy da, selvom prøvingen også er gøy og interessant :-) sånn sett skulle jeg ønske prøvingen varte lenger, men lille nurket på vei er mye mer verdt :-)
Vi ble litt sjokkerte, vi regnet med at det skulle ta sin tid siden alle andre vi kjenner ca har brukt veldig lang tid på å prøve. Så tenkte at jeg kunne bli gravid i slutten av dette året el. Så sitter jeg her da 15+5 :p kjempe kjekt det også da :) ♡ klager absolutt ikke :) :p

Back
Topp