få arbeidsdager igjen

Buebe0708

Elsker forumet
shit, har bare 6 arbeidsdager igjen før innlegelse på pasienthotellet! (jobber 2 dager i uka, så det er 3 uker)

men har jo hele 8 uker igjen til termin. derfor litt skremmendes at jeg kun skal jobbe 6 dager. Selv om det passer siden magen er godt i veien på jobb. Jobber i barnehagen...

Kjempebra at du har holdt ut så lenge i jobb! Litt misunnelig kjenner jeg ;) Nå går det fort frem til termindato for oss alle!

Ei uke igjen her. Men bare 3 arbeidsdager da, siden jeg 40% sykmeldt.

2 uker, 8 arbeidsdager igjen her (har én "hviledag" i uka). Jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Utrolig rart å tenke på at jeg er så nærme målet!

3 dager igjen! Mandag, tirsdag og onsdag, og så er det ikke mer jobb før 16.mars 2015..!!! Veldig rart å tenke på. Men skal bli ganske så godt også. ;)

16 arbeidsdager igjen her (også 3 uker og 1 dag) Det er ikke mange, blir litt rart å skulle gå hjemme å vente etter det. Er jo sliten nå, så blir vel ikke så mye vasking av hus osv, men mer "rede" bygging, kontroll av at alt er klart.

16 arbeidsdager igjen her (også 3 uker og 1 dag) Det er ikke mange, blir litt rart å skulle gå hjemme å vente etter det. Er jo sliten nå, så blir vel ikke så mye vasking av hus osv, men mer "rede" bygging, kontroll av at alt er klart.

Da har vi noenlunde likt tid igjen :-) Blir ikke vasking for min del, men å slå tida i hjel på pasienthotellet i påvente av fødsel. Alt skal være klar til 26.2! Det til baby er klar, men ikke sekken til guttene. Og så er fryser full av mat / middag.

Her er det bare to halve arbeidsdager igjen, fra fredag av skal jeg ikke jobbe mer i år. Kjemperart å tenke på!

Back
Topp