fååååååå seee julevinduene deres

Så koselig det ble da Trine[:)] Tror gardiner er det eneste jeg ikke bytter ut når jeg pynter til jul...har ikke hengt opp stjerner og pepperkaker (har pynta pepperkakemenn/koner, store, med navnene våre på) enda...skal henge opp det å ta bilde av det senere jeg[:)]

Så koselig det så ut hjemme hos deg Trine!!!
Her har jeg ikke fått hengt opp enda...må kjøpe nye først[:D]

Så koselig det var hos deg da. Jeg var borte hele forrige uke jeg, så jeg har rett og slatt ikke fått gjort meg ferdig. Tenkte å gjøre det i kveld eller i morgen[:D]

Så søte julegardiner du har Trine [:)]

Så fint det var Trine, mine bilder kommer i mårra, er ikke ferdi å vaske enda, stresser ikke med det heller, for julestemninga er på minussida av en eller annen grunn

Kjøkkenvinduene

Stuevinduene

Så korselig dere har det!!![:)]  Her er mine bilder da!Småvinduene har jeg ingen gardiner!Syns det er finere uten!!![:D]

Mitt julevindu er så stygt at det ALDRI kan vises til noen. [:(]
For et par år siden kjøpte jeg en sånn slags gardin til å henge foran vinduet med mange små lys-stjerner i.
Det var sååå koselig! Men så har det plutselig forsvunnet [&o] I går var jeg ute og kjøpte en ny, og kjæresten var så snill å henge den opp da jeg kom hjem. Var SÅ forventningsfull da han plugget i kontakten - også viste det seg at lysene var sånne blå lys-ioder, ikke sånne koselige julelys [:(][:(][:(][:(] FRYKTELIG stygt!!! Må finne på noe annet, men de får henge til skrekk og advarsel mot impulsshoping et par dager til. Når det henger noe pent der skal jeg legge inn et bilde her [:D]

ORIGINAL: Trin

For et par år siden kjøpte jeg en sånn slags gardin til å henge foran vinduet med mange små lys-stjerner i.
Det var sååå koselig! Men så har det plutselig forsvunnet [&o] I går var jeg ute og kjøpte en ny, og kjæresten var så snill å henge den opp da jeg kom hjem. Var SÅ forventningsfull da han plugget i kontakten - også viste det seg at lysene var sånne blå lys-ioder, ikke sånne koselige julelys [:(][:(][:(][:(] FRYKTELIG stygt!!! Må finne på noe annet, men de får henge til skrekk og advarsel mot impulsshoping et par dager til. Når det henger noe pent der skal jeg legge inn et bilde her [:D]

uff da. kanskje du kan ta et før og etter bilde [:D]

Så mange flotte vinduer!!! [:D]

Dette huset her er så ufattelig kjedelig med små vinduer selv i stua... SÅnn midt på 50-tallet-kjedelig-hus! Usj.... [:@] Så vinduene blir liksom ikke så koselige som jeg ønsker.... [:(][:(] Kanskje jeg tar bilder allikevel snart???

ORIGINAL: ThereseAa

ORIGINAL: Trin

uff da. kanskje du kan ta et før og etter bilde [:D]

Veldig god plan! [:D][:D]

*borte*

Back
Topp