FØRBANJA DRIIIT!!

Bandages

Betatt av forumet
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

sånn. 

to dager til termin og absolutt ikke et eneste FNUGG av tegn til fødsel. Ingen kynnere, ingen slimpropp, ingenting. NADA. Fanden pokker ta, jeg er så dritt lei nå.
jeg sitter hele dagen i sofaen uten mulighet til å bevege meg. bare å gå på do er et smertehelvete. 
I dag har jeg sittet her i tolv timer. TOLV TIMER.
KAN NOEN MINNE BABYEN MIN PÅ AT HAN SKAL UT?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!!?!??!

sånn. da hadde jeg fått skreket litt. og ellers jenter? fin kveld? 

Hvordan gikk det egentlig med deg på KK i forrige uke? Ble de enige om han er stor eller liten eller hvordan det nå var..? 

Skjønner at du begynner å bli lei om du bare har vondt hele tida.. krysser fingrene for at det plutselig skjer noe hos deg nå <3

Damen hadde jo ikke klart å skrive ned noe som helst, så de ANTE jo ikke hva som foregikk.
Og ikke er han stor heller. skjønner ikke hva de har drevet med.
de regner med han vil ligge på rundt 3500 gr, noe som er meget levbart!! :D

Ja nå har jeg tilkalt samboer fra overtidsarbeid for å kjøpe cola og salsa.
sex er utrolig lite aktuelt akkurat nå, selv om det kanskej er det som hjelper mest. men jeg er villig til å prøve alt annet før jeg må lide meg gjennom en rundt i høyet.
høres jo grusomt ut, men sånn som bekkenet mitt er nå hyler jeg bare jeg fiser. 
Off. skal bli godt å bli ferdig! HAHA

men bra du ikke har en for stor baby i magen da, men kjedelig med alt styret som har vært rundt det.  

kose deg masse med cola og salsa   og masse lykke til når ting begynner å skje! 

Kun dager igjen, hold motet oppe :) Er drittlei selv og har 6 dager til termin enda. Har mye murring, menssmerter og maserier, men det skjer fremdeles ingenting.. Superfrustrerende!!!! Lykke til de siste dagene :)

Om det er noe trøst var det ingen ting som tydet på at noe var på gang her heller, vi var på middag hos mamma og pappa den 15 april, jeg var relativt sur kan man si, mamma og de merket det godt.. Jeg var så forbredt på å gå på overtid, ingen slimpropp hadde gått( ikke som jeg hadde merket ihvertfall) var liksom ingenting på gang, men plutselig den kvelden fikk jeg rier, sånn helt utav det blå.. Hadde spist kanel boller hos mamma og de, det er jo et kjærring råd, om det funket eller ei det vet enn jo ikke, kan jo være helt tillfeldig...

Masse lykke til, håper du slipper å gå så mye lengre..

"Nå må du komme uuut!!" Sånn, nå har jeg sagt i fra til babisen din ;-) Og jeg skjønner deg veldig godt - det verste er at man ikke vet når det starter, så man ser ingen ende på det. Men plutselig satte det igang to dager før termin på meg! Så plutselig er det din tur! Så hvis du klarer, ikke tenk langsiktig. Hold ut :-) Uansett er det IKKE lenge igjen nå! Lykke til til deg!

Åh,jeg forstår deg bare SÅÅÅ godt! Jeg var like lei som deg om ikke mer. Siste dagene så satt jeg bare å grein og sutra, visste ikke hvor i helsikken jeg skulle gjøre av meg.
Her var det heller ingen tegn til fødsel, men når fødselen starta var han ute på rett under 3 timer. 
Jeg lover deg, h*n kommer ut ;)

Flere enn meg som er frustrert tydeligvis! ;) Syns jeg har færre kynnere nå enn i uke 24 og absolutt ingen andre tegn på fødsel her heller :( Nå har jeg ikke termin før søndag 29.04 da...Men SÅ klar for april og ikke mai baby!!!  Krysser fingrene for oss!!

Og der kom termin dato og ingenting.
jeg vurderer å sende brev til KK og klage.
jeg føler meg lurt :P

Ja, ærlig talt.... Fra og med termindato er faktisk leiekontrakten sagt opp og det bør skje en utkastelse på dagen!!!! ;D  Håper du slipper å vente lenge nå!!

JA jeg er temmelig enig.
Som min samboer sa det så fint i går:
En kan ikke drive å si at en kommer, og så la vær, dette er ikke facebook! 
HAHA da lo jeg godt.

Jeg måtte legge meg nedpå tidligere i dag med ordentlige murringer i magen, men det gir seg alltid. 
Så nå er det like før jeg gir opp hele greien. 
Omvendt psykologi bør få fart på sakene :p

Bare si til magen at det ikke passer akkurat nå, at den lille må vente litt til...
Det gjorde jeg, og dagen etter gikk vannet ;-)

Back
Topp