Har lest på enkelte innlegg der dere har hatt veldige menssmerter/vondt i magen gjerne en hel natt el dag, for så at det ikkje skjer noke.
Eg hadde antagelig trudd fødselen va igang, og ringt føden med ein gang eg hadde kjent sterke smerter... gjer ikkje dåke det?
Kor lenge skal en egentlig vente, og ka skal en "sjå etter" for å vite at det er igang??
Hadde planlagt keisersnitt med førstemann, så eg har ikkje opplevd rier eller noke sånt.
Denne gang har eg planlagt epidural ved vanlig fødsel..
Hadde slått meg til ro med det dei seie om at ein veit når det skjer for da får du desse sterke menssmertene, og at det var rier..
Men nå blei eg like usikker igjen...
Korti ringe og beordre mannen heim fra jobb- og ringe føden liksom?
Eg hadde antagelig trudd fødselen va igang, og ringt føden med ein gang eg hadde kjent sterke smerter... gjer ikkje dåke det?
Kor lenge skal en egentlig vente, og ka skal en "sjå etter" for å vite at det er igang??
Hadde planlagt keisersnitt med førstemann, så eg har ikkje opplevd rier eller noke sånt.
Denne gang har eg planlagt epidural ved vanlig fødsel..
Hadde slått meg til ro med det dei seie om at ein veit når det skjer for da får du desse sterke menssmertene, og at det var rier..
Men nå blei eg like usikker igjen...
Korti ringe og beordre mannen heim fra jobb- og ringe føden liksom?