FØDSELSTEGN

airam

Flørter med forumet
Har lest på enkelte innlegg der dere har hatt veldige menssmerter/vondt i magen gjerne en hel natt el dag, for  så at det ikkje skjer noke.
Eg hadde antagelig trudd fødselen va igang, og ringt føden med ein gang eg hadde kjent sterke smerter... gjer ikkje dåke det?
Kor lenge skal en egentlig vente, og ka skal en "sjå etter" for å vite at det er igang??
Hadde planlagt keisersnitt med førstemann, så  eg har ikkje opplevd rier eller noke sånt.
Denne gang har eg planlagt epidural ved vanlig fødsel..
Hadde  slått meg til ro med det dei seie om at ein veit når det skjer for da får du desse sterke menssmertene, og at det var rier..
Men nå blei eg like usikker igjen...
Korti ringe og beordre mannen heim fra jobb- og ringe føden liksom?

ja det høres litt skummelt ut å tro på den der" du vet når det er i gang", men det er virkelig sant, såfremst alt er normalt.....Man bare plutselig vet det...og som oftest kommer det slim med blod i når det er veldig nært...men som sagt ingen regler uten unntak!!

Gleder meg til åkjenne den følelsen ;åå, nå begynner det!!!!!
glede blandet med en slags skrekk!!!
Fødselsopplevelsen er unik!!!
Ingenting i verden som kan måle seg med den...

Klem fra :j.elise

Grunnen til at jeg ikke har ringt enda er fordi takene ikke er regelmesssige... Det er bare vondt innimellom, men ikke noe fast mønster!
Og hvis det hadde vært i gang på ordentlig så hadde det gjerne kommet litt blod.
Vanskelig å forklare, men jeg er sikker på at du skjønner når det er i gang... Jeg var ihvertfall ikke i tvil da jeg skulle ha min første! Og enda da hadde jeg hatt falske rier/mase rier siden uke 21!!!!! 

Back
Topp