FØDE!

mariolau

Forelsket i forumet
ja jeg gleder meg til å føde, vil føde nå,hehe. 4 uker igjen til termin å er så utålmodig da. 
min mor kommer å skal være her fra helgen å til jeg er 39+4 så håper han kommer når hun er her, hadde vært så utrolig fint å ha familien rundt seg rett etter fødsel. gleder meg

Gleder meg kjempemye jeg også- men IKKE enda!! :) 2 uker til termin, men håper jeg går pittelitt over. Skal flytte neste fredag- om rørlegger, elektriker er ferdige.. Blir stressa av mindre!

Godt å høre at noen gleder seg til å føde!!

Gleder meg egentlig jeg også..skal bli godt å få møte babyen etter så mange uker, og ikke minst starte prosessen med å få tilbake kroppen sin. Begynner å bli en smule lei nå. Håper likevel hun holder seg der litt til, da vi også skal forhåpentligvis flytte inn neste helg og ikke alt babyutstyret er i boks ennå. Vanskelig å planlegge alt når vi midlertidig bor hjemme hos foreldrene mine :p 

Masse lykke til jenter når dagen kommer :)

Ticker id: Y37e

Jeg gleder meg også til jeg skal føde denne ganga,gjør meg ingenting især hvis jeg får like bra fødsel som sist da rettere sagt..Jeg har termin 2juli så litt over en uke tilSkal bli godt å bli normal atte og få sove skikkelig og gjøre ting som ikke er så lett nå.Og selfølgelig få den lille i armene da,kos kos

Gleder meg innmari jeg og :)
Til selve opplevelsen av å føde igjen,til å se hvordan lillesøster ser ut og få kroppen "alene" igjen.

Hun må gjerne komme tidligere,meeen håper hun snur seg til hodeleie først ;)

Månedene gikk fort.... men ukene går seint!! Vil ha baby NÅ! kosemoseoverdose-på-baby-behov emoticon

Glede meg så til fødselen, men etter kontrollen i dag, ser eg helst at han kommer no:P Jordmor mene han e en stor gutt allerede og da eg vil føde normalt, syns eg han ska komme no... me engang... også glede eg meg så sykt til å holde den lille prinsen i arman for første gang<3

Gleder meg jeg og til å få ut lille gutten vår :) Spent!!

Gleder meg også til å føde, hadde en veldig fin fødsel sist så håper den blir like fin og enkel denne gangen :)

Koselig og lese. Jeg hadde en helvetes fødsel sist, så da kan d bare bli bedre denne gangen!!
Blir veldig spennende og se hvordan det starter denne gangen.

Back
Topp