FÅtt time til UL!!

MrsQuattro

Glad i forumet
Fikk brev fra Ahus idag om at jeg har fått til tidlig UL den 24.06.10 [:D] Da skjer det mye den uken, først modum, så UL..!

Sendte brevet på lørdag, dvs de hadde det på mandag, og fikk svar allerede idag! Det er imponerende[:)]

Så får vi håpe den lille er levende da..[8|]

Så bra [:D] det blir ekstra spennende det da. Jeg skal til legen i morgen,og håper hun kan søke meg inn på tidlig UL også. 

Så spennende det blir! [:D]

Ikke så lenge til heller[:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Så spennende det blir! [:D]

Ikke så lenge til heller[:)]

det er ikke lenge til nei, blir spennende å se den lille krabaten[:D]

Så bra! [:D] Det er jo ikke lenge til [:D]

ORIGINAL: SunShin

Så bra! [:D] Det er jo ikke lenge til [:D]

Det er utrolig spennende med tidlig ul. Jeg skal neste torsdag og krysser alt jeg har for å få se et bankende hjerte[;)]

Ja, det blir veldig spennende! Godt at det ikke er så altfor lenge å vente heller..Var litt i tvil om jeg ville få UL i det hele tatt..

KOmmer til å være et nervevrak den dagen, mtp om det er noe liv der...

Blir spennende å høre med dere andre når dere også har vært på UL![:D]

Så spennende! Bra du fikk så tidlig.

Jeg har UL 2. juli[:)]

Jeg Har time til UL Mandag 14 Juni... Utrolig spent. Håper det lille hjertet banker mot meg,

Så kjekt! Grattis [:D]

Så spennende [:)] Blir herlig å se lille spiren [:D]

Skal til legen snart jeg, og da blir det sendt henvisnng til tidlig UL. Blir veldig spennende å se [:)]

Så spennende [:)]

Jeg skal på UL nå på lørdag [:)]

Mange av oss som skal på tidlig UL, og det er jo bra vi blir fulgt opp![:D]

ORIGINAL: MrsQuattro

Fikk brev fra Ahus idag om at jeg har fått til tidlig UL den 24.06.10 [:D] Da skjer det mye den uken, først modum, så UL..!

Sendte brevet på lørdag, dvs de hadde det på mandag, og fikk svar allerede idag! Det er imponerende[:)]

Så får vi håpe den lille er levende da..[8|]

kjempe bra:):):) er ikke lenge til dette vettu :)

Back
Topp