FÅ litt liv her :)

Er ikke så aktiv her på Babyverden men kan vel si litt.

Her går det i grunn ganske bra, bortsett fra at bihulene er knusktørre, nesen er helt tett og halsen min er vond. Et ganske rødt øye har jeg også, ser vel ut som et neddopa slakt her jeg sitter.

Jeg har plagdes med sterke og kraftige kynnere siden uke 19-20, men  nå vet jeg sånn høvelig hvordan jeg skal holde de i takt med mindre jeg må gå et stykke da, eller de kommer uanmeldt.

Jeg går fortsatt skole, blir en del sykefravær men ser ut til at jeg skal klare meg fint. :)

Jadda26 skrev:
vell hei.. her går det bra... er i uke 30 + 4 her.. og han ligger på tverrleie. Turer blir det fint lite av her da jeg får kynnere hele tiden som kan bli noe sterke. Litt kjipt å stå på en fjellknaus full i kynnere. Han har funne ut at blæren er bestevennen hans som han leker med daglig, men ellers alt vell ...får ikke lov å jobbe mer da jeg har en meget fysisk anstrengende jobb.

Hihi ja blæra har vært trampoline siden jeg begynte å kjenne småen =) ;) Det er fantastisk etter en har fått, å faktisk kunne gå en hall dag uten å måtte på do :P hehe :)

Back
Topp