Eyeliner-tatovering

TvillinggravidR

Forelsket i forumet
Er det noen som har tatovert eyeliner langs våtkanten av øynene nede før? Og hvis dere har, ble dere fornøyde med det?
Jeg har tatovert på øvre øyelokk tidligere, men vurderer nå å ta både oppe og nede...
Hører gjerne fra dere med erfaringer på dette området ;-)

Er det virkelig ingen som har tatovert eyeliner her inne?? Det nekter jeg å tro.. ;-)
Kom igjen, fortell meg om dere var fornøyde, om dere tok oppe, nede eller begge deler...

Går det virkelig ann å ta tatovering på våtlinjen? De t hørtes virkelig ikke godt ut.
Ei venninne har oppe og det ser veldig bra ut =)

Hehe, fikk endel svar men ikke akkurat svar jeg håpet på....
Man tatoverer ikke på våtkanten, men på linjen rett nedenfor våtkanten.
Det er ikke vondt for man får jo bedøvelse, men det er litt ubehagelig.
Men - etter å ha gått gravid med 2 små og alt som fulgte med der så er vel ikke en skarve tatovering noe å være redd for...håper jeg.... ;-)
Vel, det ser iallfall dårlig ut med svar her, så jeg får vel heller bestemme meg rett før jeg går inn om det blir nede også.

Jeg har både oppe og nede :) Ble kjempefornøyd med det :)

Eg og har lyst på det!!! Kan ikkje du ta bilde og legge ut? både ts og høstvintermamma ;)

Jeg hadde nok aldri turt, men det kan jo bli veldig fint da!
Se disse bildene av Trine Grung:
http://www.trinegrung.no/2010/10/13/ferdig-tatoverte/

Noen som vet hvor mye det koster? :)

Dramadama skrev:
Noen som vet hvor mye det koster? :)

Å tatovere oppe koster 1200,- der jeg skal ta. Vet ikke hvor mye det blir hvis jeg bestemmer meg for å ta nede også, det spurte jeg ikke om.

Hvor lenge varer det da?

~Mummimamma~ skrev:
Hvor lenge varer det da?

Opptil 2 år mener jeg å huske. Men nå er det jo en stund siden jeg tok det, så jeg kan ta feil..

Back
Topp