Eyelets

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Har eg egentli bruk for det? [8D] Ka bruke DU det til? Eksempel LO?

jeg kjøpte d en gang.. brukte d en gang.. så fant jeg ut d ikke var noe for meg[8D] men har sett mangen som er kjempe flink til å bruke d[;)][:D]

Eg syns i hvert fall at det er kjekt å ha. Riktignok ikke del aller mest essensielle, men greit å ha.Det blir som skilpadde sier, at eg bruker det til å forsterke hullene i f.eks selvlagede tags, men og en del i forhold til f.eks snøring på LO'ene slik som på denne.....

jeg er glad i eyelets :)

min erfaring med ulike scrappeting er at man må ha litt av alt.

Bruker det til det samme som de over her, hullforsterker og til snøring i LO`er[;)]
Også til pynt i blant, slik som brads[:)]

ORIGINAL: Skilpadde

Det bruker jeg en del. Spesielt når jeg lager tags så tar jeg hull i og har en eyelet inni som jeg trer bånd gjennom.
For eksempel har jeg brukt det på den lille tagen her:

Her har jeg også brukt det til å tre bånd gjennom.

Jeg hadde visst ingen LO å vise, men så lager jeg mest kort også da...[8|]
Personlig synes jeg det ser veldig fint ut når du først lager hull i arbeidene. Synes Tjukkebollepus hadde laget en flott løsning på 17.mai-LOen sin med eyelets. Dessuten forsterker det jo hullene.
Men det har lite for seg om du ikke har noe redskap som lager passe store hull i da. Jeg har silent setter som jeg bruker for å lage hull både til eyelets og til brads.[:)]

Ja, vel dinna eg lure på å kjøpe. Lite vits å sitte med eyelets uten [;)] Men den kan brukast til brads òg ja, hmmm, trur nesten eg må skaffe meg da ja! [;)] Kjekt å ha! [:D]

Back
Topp