Jeg tok en test i går (12 dpo) på 25 mlU, og en i dag tidlig (13 dpo) på 10 mlU - men begge helt negative

2 dager forsinket mens i følge Flo. Ser heldigvis at folk skriver at de har friske svangerskap etter en exu så prøver å roe meg ned med det, selv om denne pp også ser ut til å ikke gå. Prøve på friskt mot igjen til neste mnd.
Hvordan går det med deg?

Jeg får vondt i hele kroppen av å si dette men jeg slapp operasjon så kan ikke tenke meg hvor traumatisk det må være for deg.. da jeg hadde exu’en begynte jeg å blø dagen etter positiv test som var 16 dpo, da blødde jeg konstant i tre uker og hadde også mye vondt. Når jeg fikk ultralyd bare noen dager senere og de bekreftet exu, ble jeg sendt hjem igjen etter også å ha tatt en HCG-prøve fordi det så ut som at kroppen hadde begynt prosessen på en tubal abort. Dette var en mandag. Hcg-en var da på 120, aner ikke om den var utviklet seg normalt ifht hvor langt jeg var på vei? 5+2.
Fikk beskjed om å komme tilbake til HCG-måling fredag, da hadde de gjort klart til akutt operasjon i tilfelle hcg-stigning eller at den lå på det samme, men HCG var da gått ned til 20, så jeg slapp operasjon. Ultralyd senere bekreftet også at alt så bra ut. Litt tynn slimhinne, men dette forstår jeg er vanlig etter en graviditet? Og at mensen bygger den opp igjen? Han sa til meg at vi kunne prøve etter ca 2-3 sykluser bare for å komme inn i balanse den. Dette var i september, og vi begynte å prøve igjen sånn vagt i januar. Turte ikke heeelt da så kanskje ordentlig februar, mars og nå da, teknisk sett 3 pp- men med exuen føles denne prøvingen med vårt første barn som en evighet
Kjenner likevel at jeg er livredd for å gå igjennom det en gang til. Ville ikke stjele tråden din altså, og føler så utrolig med deg som måtte igjennom operasjon. Skulle ønske jeg kunne gitt deg en klem

Heier på deg og oss begge. Varme gode tanker til deg