Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker du fram mot operasjon eller etterpå? Eller medikamentell behandling?Dere som har gjennomgått exu - hvilken uke ble det oppdaget og hvordan var forløpet?
Jeg tenker før det blei oppdaget! Om det var vanlige svangerskapssymptomer som plutselig endte i exu eller om det var noe annerledes! Bare jeg som overtenker og er i uke 6 i morgen. Klarer ikke helt slå i fra meg tanken om exu fordi jeg vet jeg hadde en betent og væskefylt eggleder når jeg ble gravid nåTenker du fram mot operasjon eller etterpå? Eller medikamentell behandling?
Hsr du fått påvist exu?
Kanskje du kan få deg en tidlig ultralyd for å sjekke? Evt få målt hcg og se normal stigning.Jeg tenker før det blei oppdaget! Om det var vanlige svangerskapssymptomer som plutselig endte i exu eller om det var noe annerledes! Bare jeg som overtenker og er i uke 6 i morgen. Klarer ikke helt slå i fra meg tanken om exu fordi jeg vet jeg hadde en betent og væskefylt eggleder når jeg ble gravid nå
Skal på UL om 9 dager, teller nedKanskje du kan få deg en tidlig ultralyd for å sjekke? Evt få målt hcg og se normal stigning.
Mitt forløp var litt atypisk og ikke noe å sammenligne med sånn sett. Ble ikke oppdaget før den var rumpert, og da fikk jeg plutselige sterke magesmerter og måtte opereres.
Sa de noe om økt sjanse for exu når det ble påvist betent eggleder?
Håper du kan få deg en sjekk så du kan slippe å bekymre deg
Dere som har gjennomgått exu - hvilken uke ble det oppdaget og hvordan var forløpet?
Så godt å høre at det har gått så bra med deg Hadde du masse svangerskapssymptomer eller blødninger før den plutselig sprakk? Var den annerledes enn de to andre liksom eller tenkte du alt var greit?Ble oppdaget i uke 8 da egglederen plutselig sprakk, så det ble hastetur til sykehuset med operasjon. Merket ikke noe på forhånd før det plutselig sa "pang" så og si.
Jeg har blitt gravid to ganger i ettertid da med den ene egglederen, uke 36 nå med nr 2., så sånn sett har det gått veldig bra i ettertid.
Så bra! Ikke mange dagene igjen da. Krysser fingere for degSkal på UL om 9 dager, teller ned
Så at sjansen var exu var høyere når man hadde hatt en tidligere infeksjon i eggleder ja, derfor jeg bekymrer meg så
Så kjedelig for deg!! Håper den andre egglederen din er i god behold
Tusen takk! Jeg krysser fingrene for deg ogsåSå bra! Ikke mange dagene igjen da. Krysser fingere for deg
Den andre egglederen er hel og fin, så håper det går raskt og bli gravid igjen
Nei, merket ikke noe spesielt. Hadde litt svangerskapssymptomer men det var ikke noe som var særlig annerledes enn de to svangerskapene mine tidligere (som dessverre endte med MA og SA i hhv uke 8 og 5). Ingen blødninger heller. Så det kom veldig overraskende.Så godt å høre at det har gått så bra med deg Hadde du masse svangerskapssymptomer eller blødninger før den plutselig sprakk? Var den annerledes enn de to andre liksom eller tenkte du alt var greit?
Så trist å høre at du har vært så uheldigNei, merket ikke noe spesielt. Hadde litt svangerskapssymptomer men det var ikke noe som var særlig annerledes enn de to svangerskapene mine tidligere (som dessverre endte med MA og SA i hhv uke 8 og 5). Ingen blødninger heller. Så det kom veldig overraskende.
Ja, det var mye uflaks i løpet av 8 mnd, men så snudde det helt etterpåSå trist å høre at du har vært så uheldig
Det er godt å høre!Ja, det var mye uflaks i løpet av 8 mnd, men så snudde det helt etterpå