Exu

Mary88

Andre møte med forumet
Hei,

Er det noen av dere som har erfaring med exu?

Har fått påvist irregulær fostersekk i livmor, uten embryo og plommesekk, men hcg fortsetter å stige langsomt.

Skal på ny kontroll på onsdag, og hvis hcg stiger så er det sterk mistanke om exu, ulokalisert.

Kan man ha fostersekk i livmor og samtidig en exu?

Jeg var 7+4 så legen skulle sett liv dersom det var noe der per nå.

Jeg blødde ganske mye fra 6+0 - 6+7, men er helt sluttet nå. Det virker som en komplett spontanabort, men hcg stiger altså.

Noen tanker anyone?

Hei,

Er det noen av dere som har erfaring med exu?

Har fått påvist irregulær fostersekk i livmor, uten embryo og plommesekk, men hcg fortsetter å stige langsomt.

Skal på ny kontroll på onsdag, og hvis hcg stiger så er det sterk mistanke om exu, ulokalisert.

Kan man ha fostersekk i livmor og samtidig en exu?

Jeg var 7+4 så legen skulle sett liv dersom det var noe der per nå.

Jeg blødde ganske mye fra 6+0 - 6+7, men er helt sluttet nå. Det virker som en komplett spontanabort, men hcg stiger altså.

Noen tanker anyone?
I mitt tilfelle var det aldri noe synlig i livmoren.. sjekket uke 5,6 og 7.. Hcg økte helt til 7000 før det begynte å synke, hadde ensidig magesmerter og sporblødning fra uke 5..

I mitt tilfelle var det aldri noe synlig i livmoren.. sjekket uke 5,6 og 7.. Hcg økte helt til 7000 før det begynte å synke, hadde ensidig magesmerter og sporblødning fra uke 5..

Var det veldig vondt? Jeg har ikke ny kontroll før på onsdag, synes det er lovlig lenge til..

Var det veldig vondt? Jeg har ikke ny kontroll før på onsdag, synes det er lovlig lenge til..
Det var vondt ja, med en slags stråling fra lyske og nedover benet. Men fortsatt ikke verre enn at jeg klarte meg uten smertestillende. Dog var beskjeden at dersom det oppstod sterke smerter var det viktig at jeg tok kontakt med sykehus.
Kroppen min begynte imidlertid å rydde opp selv, og hcg sank sakte over mange uker! Måtte ta hcg blodprøve en gang i uken til den var nede på normalt nivå..

Jeg tror ikke du har en exu, iom at de ser noe i livmor. Hørtes veldig likt ut som min «historie». En irregulær/heterogen gestasjonssekk og ingen plommesekk eller hjerteaksjon som man burde sett v 7+.

Hcg Hos meg steg greit, men noe lavt og sakte. Før d snudde 7+3. Tok abort i helga. Så skal sjekke hcg igjen om ei ukes tid.

Back
Topp