Exu?

M3rl0t

Elsker forumet
Noen andre enn meg som har vært igjennom det?

Har nok det. Var ikke kommet lengre enn 5+3 da det ble oppdaget, så fikk cellegift, og totalt prøveforbud på min. 4 mnd

Sniker litt fra desember.. Jeg opplevde det i slutten av januar. Ble oppdaget 6+3, og måtte fjerne egglederen samme kveld. Men på dagen to måneder etter operasjonen var jeg 4 uker på vei, og det føles som det er på riktig sted denne gangen :) Men skal på ul om ca 2 uker for å sjekke :)

Her ble det oppdaget 5+4 helt I slutten av november 2012.. tok to runder med cellegift før hcg nivået var under 10... fikk 3 mnd prøve forbud, og ble gravid på 1 pp etter det! Kjennes riktig ut denne gangen heldigvis, men blir jo nervøs av alt som ligner magesmerter...

jeg har også hatt det desverre. 3 runder med cellegift før jeg ble operert og fikk fjernet høyre eggleder. 2 uker på sykehuset som jeg helst ikke vil gjennta. alt sitter på riktig plass denne gangen heldigvis!

Her fant de det ut når jeg var åtte (!!!) uker på vei. De måtte fjerne min høyre eggleder. Slapp cellegift. Fikk ingen prøve forbud, men ble ikke gravid før seks mnd etterpå.

tok sin tid for meg å bli gravid igjen. ble operert i juni 2012 å ble ikke gravid før sent januar nå i år. hva mener dere med prøve forbud? vi fikk annbefalt å vente 3mnd.

tok sin tid for meg å bli gravid igjen. ble operert i juni 2012 å ble ikke gravid før sent januar nå i år. hva mener dere med prøve forbud? vi fikk annbefalt å vente 3mnd.

Prøveforbudet vil si at man må bruke prevansjon. Siden det ble brukt cellegift under behandlingen, og dette henger I kroppen en stund, er det ganske stor risiko for misdannelser osv dersom man blir gravid igjen med en gang..

Back
Topp