Absolutt interessant! Jeg hadde festeblødning 5 DPO, og synes jo det var litt tidlig så har tenkt det kanskje var fordi egget festet seg for tidlig. Men finnes jo dem som har hatt festeblødning 5 DPO og hvor det har gått bra, så det er lurt å kjenne sin egen kropp sånn sett.
Litt om mitt forløp da:
Jeg testet positivt 14 des, 9 DPO og fikk sterke smerter allerede 21 desember, så avtok det en dag før smertene kom for fullt 23 desember og måtte kjøres på akuttmottaket. De kunne ikke være sikre på EXU fordi de så jo ingenting på UL siden det er så tidlig. Mange legger ikke merke til EXU før eggleder sprekker, imens jeg fikk jo smerter kjempetidlig så det var litt rart. Men de tok meg veldig seriøst pga smertene jeg hadde. Var inne for HCG annenhver dag. Sank fra 214 til 211.
Begynte å blø 27 des og blødde i 5 dager så jeg og legene trodde kroppen ryddet opp selv, men smertene kom tilbake 2 januar og da ble jeg tatt inn på akutt time for UL og hadde blod i buken og ble operert to timer etterpå. Den dagen hadde jeg HCG på 199 så det var tydelig at jeg fortsatt var gravid. Måtte ikke fjerne egglederen, så føler jeg var heldig at kroppen forsøkte å rydde opp såpass tidlig.