Exu og et ❤️i livmor som slår

Katz1

Elsker forumet
Julibarna2014
Septemberlykke 2016
Novemberbarna 19
Overskriften taler for seg.. I går var jeg på kontroll ul og tok blodprøver. Der fant de på andre ul (med bedre apparat) et embryo tilsvarende lengde på svangerskap i uke 6 samt et hjerte som slo. De fant også en graviditet i høyre eggleder :( og blod i buken og i livmor. De har operert ut en helt ødelagt eggleder og graviditeten. De har ikke rørt livmor i håp om å redde det lille knøttet mitt der. Det er en sjelden og truende tilstand. Jeg håper så inderlig at det går bra med den lille som er igjen ❤️

Oij! Så mye på en gang:-( jeg krysser fingrene for at det går bra med den lille huleboern din i magen❤

Oi, det var litt av en dag:-( da krysser vi alle ledd for att spiren på rett plass klorer seg godt fast:-) godt du fikk hjelp:-)

Huff, dette må være en stor påkjenning. Sender dere masse håp og tanker om at den lille i magen greier seg!

Sender deg en stor klem♥ håper den lille klamrer seg fast. Når skal du sjekkes igjen da? Lykke, lykke til ♥

Sender deg en stor klem♥ håper den lille klamrer seg fast. Når skal du sjekkes igjen da? Lykke, lykke til ♥
Takk, skal til kontroll på mandag. Beholder nok timen til ultralyd jeg har hos gyn på fredag.. Er så lei meg og engstelig:( fikk se det lille knøttet med hjerte som blinka❤️ men veldig usikkert på om det overlever. Mye blod fra buken har kommer seg inn i livmor:(

Oi det var mye på en fang. Håper alt går bra! Masse masse lykke til! ❤️

Oi! Det var ikke noe kjekt :( Håper det går bra med knøttet ditt! Masse lykke til ❤️

Herlighet, dette var ikke barebare! Krysser fingrene for deg og det lille hjertet

Oi, så spesielt og vondt! Håper den lille klamrer seg fast! ❤

Oj, for en påkjenning! Regner med du blir fulgt nøye opp fremover. Krysser fingre for alt alt går bra med lille spire i livmoren❤️

Dette var litt av en påkjeninng :( Håper det går bra med den lille <3

Ja, har vært noen tøffe dager :( jeg håper det lille knøttet klamrer seg fast i hybelen sin og at jeg får gode beskjeder fremover. Heldigvis har jeg en frisk eggleder igjen. Men fy for et smertehelvete jeg har vært igjennom. Tusen takk alle sammen for omtanken. Det er jo få som vet om graviditeten på et så tidlig tidspunkt, nettopp også derfor det er godt å få gode og varme hilsninger fra dere ❤️

Auauau, syns så synd på deg! Krysser fingrene for at lille mirakel klamrer seg fast helt til september ❤

Off.. hørtes heise ut! Både fysisk og mentalt :o men håpa da går bra vertfall! ❤ og at litlekneipen henge fast og blir der te september!:)

Kirurgen vil ikke si noe om hvordan dette ender på nåværende tidspunkt..så jeg må lide meg gjennom denne uka. Kan jo være over allerede for alt det jeg veit. Han ville dessverre ikke gjøre ul i dag:o

Back
Topp