extremt fedt hår

_venter_

Elsker forumet
har merket i dag, jeg dysja før jeg gikk på jobb i dag, når jeg kom hjem så innsåg jeg egentlig ko fæl jeg var på håret skikkelig ekkelt.

det er ennå ei uke til testdato så håper at det er spirene mine som jobber hihi.

sist jeg va gravid så var det første jeg la merketil, motte vaske det2 til 3ganger

Vittig! Mye rart man må "slite" med når spiren(e) gror inni oss gitt. :)

Cheezez... nå har jeg også så sinnsykt fett hår...vaska det førkvelden, og morningen etterpå var det kjempefett... Men det er antagelig et "lete etter symptom- fenomen" det også

JAAAAAAAA Det er du virkelig IKKE alene om nei.. Hehe.. godt det er flere som sliter med det samme.. Det kommer bare etter par dager nå så er det ekstremt fett.. 
Før kunne jeg lixsom gå 4dager hvertfall uten å bli slikt plagget med det

så merkelig.. tenkte ikke over at det kunne være grunnen.. trodde jeg måtte bytte shampo jeg... For jeg også stussa over at jeg fikk fett hår veeldig fort etter en dusj.. men da er det kanskje en naturlig forklaring da.. hehe 

Sunfrid skrev:
så merkelig.. tenkte ikke over at det kunne være grunnen.. trodde jeg måtte bytte shampo jeg... For jeg også stussa over at jeg fikk fett hår veeldig fort etter en dusj.. men da er det kanskje en naturlig forklaring da.. hehe 

haha ja har ikke merket no mere spess å litt kanskje bruke nå for tørt hår synst d hjalp hehe

Slet med fett hår jeg å. Om dere bruker balsam, prøv å bare ta det nederst i håret, å ikke oppe på toppen.. KAN kanskje hjelpe.

Back
Topp